Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Řízení marketingových kampaní na příkladu společnosti Hewlett-Packard
Pešek, Miroslav ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kočer, Petr (oponent)
Hlavním cílem této práce je nastínit čtenáři praktický průběh plánování, přípravy a řízení marketingových kampaní v mezinárodní společnosti. Konkrétně pak na příkladě společnosti Hewlett-Packard. Jako druhý cíl si práce klade vystihnout specifika práce lokálního marketingového oddělení firmy a centrálního oddělení. Oba tyto cíle jsou vyhodnocovány na základě uvedení praktické a teoretické části. Celý průběh plánování, přípravy a řízení je pak ukázán na reálné kampani HP fórum.
Kapitálová přiměřenost - vliv daňových zákonů na využití cizího úročeného kapitálu
Kočer, Petr ; Jurečka, Jan (vedoucí práce) ; Juppa, Martin (oponent)
Cílem této diplomové práce je odpovědět na otázku, zda stát ovlivňuje zapojení cizího úročeného kapitálu při financování podniků. V úvodní části jsou stručně popsány základní ekonomické teorie zabývající se kapitálovou strukturou podniku. Dále je věnována pozornost vztahu kapitálové přiměřenosti a související daňové legislativy v EU a v České republice. Závěrečná část práce na datech z finančních výkazů českých společností za období 1993-2008 ukazuje, že stát na využití cizího úročeného kapitálu při financování podniků působí prostřednictvím daňových zákonů týkajících se kapitálové přiměřenosti a ovlivňuje tak kapitálovou strukturu podniků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.