Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sémioprostor reklamních kampaní před referendem o vstupu ČR do EU : (srovnání kampaně MZV ČR, kampaně soukromého média a kampaně média veřejné služby)
Knotová, Markéta ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Trampota, Tomáš (oponent)
V diplomové práci si kladu za cíl analyzovat některé prvky mediálních kampaní zaměřených na referendum o vstupu ČR do Evropské unie (EU), které se konalo 13. a 14. června 2003. Kampaně zmiňuji v množném čísle, protože šlo o aktivity různých subjektů, což bude třeba rozlišovat. Kampaně v různých podobách probíhaly delší dobu; já jsem zvolila období května a června 2003, tedy měsíc a půl před samotným hlasováním, kdy vrcholily. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.