Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti Duostav KB s.r.o.
Klimecký, Filip ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem pro zlepšení marketingového mixu stavební společnosti Duostav KB s.r.o. V celé bakalářské práci jsem postupoval podle teoretických východisek, které jsou uvedené v teoretické části. Následně jsem provedl analýzu marketingového mixu, marketingového prostředí a managementu stavební firmy Duostav KB s.r.o. Na základě výstupů z provedené analýzy současného stavu jsou podány návrhy na zlepšení marketingového mixu.
Podnikatelský plán - výroba a prodej cideru
Klimecký, Filip ; Bartošek, Vladimír (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na vytvoření podnikatelského plánu pro založení podniku zaměřeného na výrobu a prodej cideru v Jihomoravském kraji. Cílem práce je vypracovat návrhy, které mohou sloužit jako podklady pro reálné založení podniku. Práce je rozdělena na tři části, kdy první část se zaobírá vymezením teoretických východisek pro podnikání, podnikatelský plán a vybrané metody strategické analýzy. Druhá část je věnována analýze současné situace, tzn. analýzy vnějšího a vnitřního prostředí podniku a provedení marketingového výzkumu. Ve třetí části jsou vypracovány návrhy na základě poznatků z provedené analýzy. Mezi návrhy je vypracována formulace činnosti podniku, strategie podniku, procesy podniku, marketingový plán a finanční plán.
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti Duostav KB s.r.o.
Klimecký, Filip ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem pro zlepšení marketingového mixu stavební společnosti Duostav KB s.r.o. V celé bakalářské práci jsem postupoval podle teoretických východisek, které jsou uvedené v teoretické části. Následně jsem provedl analýzu marketingového mixu, marketingového prostředí a managementu stavební firmy Duostav KB s.r.o. Na základě výstupů z provedené analýzy současného stavu jsou podány návrhy na zlepšení marketingového mixu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.