Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Guerilla marketing a jeho využití v komerčních komunikacích
Klimeš, Tomáš ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Pošepná, Tereza (oponent)
Práce představuje Guerilla marketing jako netradiční metodu komerční komunikace. Nejdříve jsou popsány základy tradičního marketingu. Následuje detailní představení druhů Guerilla marketingu, kde jsou s pomocí praktických ukázek identifikovány jejich přednosti a možnosti využití. Na základě provedeného průzkumu je pak analyzován vztah spotřebitelů k nekonveční komerční komunikaci.
Exportní strategie firmy ŽĎAS a.s.
Klimeš, Tomáš ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kuba, Luděk (oponent)
Bakalářská práce se zabývá rozborem exportní strategie firmy ŽĎAS, a.s. Žďár nad Sázavou. Na základě teoretické části je analyzován jak export společnosti, tak i prostředí specifického trhu, v tomto případě Ruska. Nezbytnou součástí práce je shrnutí poznatků a doporučení ke zlepšení dosavadní exportní strategie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.