Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Implementace algoritmů pro zpracovaní obrazu na IBM Cell
Klecanda, Václav ; Krajíček, Václav (vedoucí práce) ; Skrbek, Miroslav (oponent)
Práce shrnuje dostupné informace o architektuře IBM Cell/B.E. tak, aby čtenář rychle získal potřebný náhled na problematiku programování pro tuto architekturu. Praktické informace jsou čerpány z vývoje aplikace která implementuje netrivialní algoritmus z oblasti zpracování obrazu, sparse field level set segmentation. Další část obsahuje popis vývoje této aplikace a řešení problémů, které mohou během něj nastat. Práce zároveň srovnává klasickou a Cell architekturu a popisuje nutné podmínky pro vytvoření efektivní aplikace pro Cell/B.E. Dále obsahuje stručný postup instalace nejdůležitějších vývojových nástrojů. Tento postup si klade za cíl co nejrychleji připravit vše potřebné a zkrátit tak dobu přípravné fáze tak, aby čtenář mohl začít vyvíjet pro Cell/B.E.
Implementace algoritmů pro zpracovaní obrazu na IBM Cell
Klecanda, Václav ; Krajíček, Václav (vedoucí práce) ; Skrbek, Miroslav (oponent)
Práce shrnuje dostupné informace o architektuře IBM Cell/B.E. tak, aby čtenář rychle získal potřebný náhled na problematiku programování pro tuto architekturu. Praktické informace jsou čerpány z vývoje aplikace která implementuje netrivialní algoritmus z oblasti zpracování obrazu, sparse field level set segmentation. Další část obsahuje popis vývoje této aplikace a řešení problémů, které mohou během něj nastat. Práce zároveň srovnává klasickou a Cell architekturu a popisuje nutné podmínky pro vytvoření efektivní aplikace pro Cell/B.E. Dále obsahuje stručný postup instalace nejdůležitějších vývojových nástrojů. Tento postup si klade za cíl co nejrychleji připravit vše potřebné a zkrátit tak dobu přípravné fáze tak, aby čtenář mohl začít vyvíjet pro Cell/B.E.
Modelování rostlin pomocí "Point-sprites"
Klecanda, Václav ; Pelikán, Josef (vedoucí práce) ; Mráz, František (oponent)
V předložené práci studuji možnosti použití elementu hardwarově akcelerované grafiky zvané Point Sprites v modelování a následném vykreslování přírodních objektů, jako jsou stromy, keře, květiny. Dalším předmětem studia jsou možnosti spojení použití Point Sprites s některou z technik LoD (Level od Detail) pro dosažení nejvetší efektivity zobrazování.

Viz též: podobná jména autorů
1 Klecanda, Vojtěch
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.