Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové strategie Černého divadla JIřího Srnce na německém trhu
Kervitcerová, Anežka ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Goščíková, Romana (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je na základě analýzy stávajícího komunikačního mixu uplatňovaného Černým divadlem Jiřího Srnce navrhnout jeho vylepšení do budoucna. Nová marketingová strategie divadla bude s ohledem na stanovené marketingové cíle rozpracována do všech součástí marketingového mixu. Práci tvoří 6 kapitol zabývajících se teoretickými poznatky z oboru marketingu a jejich aplikací v praktické rovině.
Německo a aktuální problémy evropské integrace
Kervitcerová, Anežka ; Hnát, Pavel (vedoucí práce) ; Vrňáková, Irena (oponent)
Práce má za úkol zmapovat aktuální ekonomickou pozici a význam Německa v Evropské unii. Důraz bude kladen především na změny způsobené vlivem světové hosodářské krize. První kapitola se zabývá zájmem Německa na fungování Evropy jako celku a charakteristikou jeho vztahu k EU. Následně bude věnován prostor přístupu Německa k současným problémům evropské integrace a zhodnocení jeho možností navrhovaná řešení prosadit. Cílem práce je zhodnotit reálnou sílu Německa při řešení aktuálních problémů evropské integrace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.