Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Svařování dílčí části Kaplanovy turbíny
Keprt, Michal ; Daněk, Ladislav (oponent) ; Kubíček, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem práce je popis konstrukčního návrhu a návrh technologie výroby svařováním vnějšího lopatkového kruhu Kaplanovy turbíny na malé vodním elektrárně Hřičov. Konstrukční návrh a jeho následná pevnostní kontrola pomocí metody konečných prvků byl proveden za využití statické analýzy v programu SolidWorks® 2013. Materiál dílců vnějšího lopatkového kruhu byl navržen S 355 J2 G3, který je schopen snést dané zatížení. Při návrhu technologie svařování pak byla zvolena metoda tavného svařování MAG, s použitím aktivní směsi plynů Ar+18%CO2. Přídavným materiálem pro svařování bude OK Autrod 12.51, dle označení firmy ESAB s.r.o. Pro každý svar je třeba vytvořit úpravu svarové hrany, kterou provedeme na počítačem řízených obráběcích strojích. Při výrobě požadujeme striktní dodržení předepsaného pracovního postupu a splnění protokolu WPS. Po svaření a obrobení vnějšího lopatkového kruhu budou provedeny zkoušky svarů, konkrétně pak zkouška vizuální, penetrační a ultrazvuková.
Využití simulace jízdy vozidla po povrchu v současném vývoji vozidel a motorsportu
Keprt, Michal ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Pokorný, Jan (vedoucí práce)
S rostoucí konkurencí je vyšší tlak na výrobce aut. To je důvod proč výrobci aut jsou nuceni udělat vývoj aut efektivnější a rychlejší. Používají simulaci a modelování, to je důvod proč zde presentuji nejvíce prováděné simulace. Představím některé druhy programů, které tyto simulace mohou provádět. Je zde presentováno také několik příkladů jak využít těchto výsledků simulací a modelování.
Technologie výroby součásti těleso klapky
Keprt, Michal ; Mouralová, Kateřina (oponent) ; Osička, Karel (vedoucí práce)
Cílem mé práce je navrhnout postup výroby tělesa svařence klapkového uzávěru, který se bude vyrábět ve společnosti Ševčík – vodohospodářská zařízení s.r.o. Těleso klapkového uzávěru je vymodelováno v programu SolidWorks ve 3D, dle technické dokumentace od společnosti. V práci je navržena technologie výroby tělesa svařence a také kompletní zhotovení technologického postupu jednotlivých součástí a finální kompletace celého tělesa svařence. V technicko-ekonomickém zhodnocení jsou vyčísleny náklady na výrobu jednoho kusu tělesa svařence. Zohledněna je také výroba na jednotlivých strojích a jejich obsluha, společně s náklady, které jsou spojeny s použitým materiálem. Tyto výpočty předpovídají kompatibilní výrobu.
Technologie svařování a montáž odbočnice
Keprt, Michal ; Daněk, Ladislav (oponent) ; Kubíček, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem práce je konstrukční návrh a technologie výroby svařování odbočnice. Pro konstrukční návrh a jeho kontrolu statickým výpočtem pomocí metody konečných prvků byl využit program SolidWorks® 2013. Materiál dílců odbočnice byl navržen S 355 J2, který je schopen danému zatížení odolat. Při návrhu technologie svařování pak byla zvolena metoda tavného svařování MAG, s použitím aktivní směsi plynů Ar+18%CO2. Přídavným materiálem pro svařování bude OK Autrod 12.51, dle označení firmy ESAB s.r.o. Pro každý svar je třeba vytvořit úpravu svarové hrany, kterou provedeme na CNC obráběcím centru. Při výrobě požadujeme striktní dodržení předepsaného pracovního postupu a splnění protokolu WPS. Po svaření odbočnice provedeme zkoušky svarů, konkrétně pak zkoušku vizuální, penetrační a ultrazvukovou.
Svařování dílčí části Kaplanovy turbíny
Keprt, Michal ; Daněk, Ladislav (oponent) ; Kubíček, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem práce je popis konstrukčního návrhu a návrh technologie výroby svařováním vnějšího lopatkového kruhu Kaplanovy turbíny na malé vodním elektrárně Hřičov. Konstrukční návrh a jeho následná pevnostní kontrola pomocí metody konečných prvků byl proveden za využití statické analýzy v programu SolidWorks® 2013. Materiál dílců vnějšího lopatkového kruhu byl navržen S 355 J2 G3, který je schopen snést dané zatížení. Při návrhu technologie svařování pak byla zvolena metoda tavného svařování MAG, s použitím aktivní směsi plynů Ar+18%CO2. Přídavným materiálem pro svařování bude OK Autrod 12.51, dle označení firmy ESAB s.r.o. Pro každý svar je třeba vytvořit úpravu svarové hrany, kterou provedeme na počítačem řízených obráběcích strojích. Při výrobě požadujeme striktní dodržení předepsaného pracovního postupu a splnění protokolu WPS. Po svaření a obrobení vnějšího lopatkového kruhu budou provedeny zkoušky svarů, konkrétně pak zkouška vizuální, penetrační a ultrazvuková.
Technologie výroby součásti těleso klapky
Keprt, Michal ; Mouralová, Kateřina (oponent) ; Osička, Karel (vedoucí práce)
Cílem mé práce je navrhnout postup výroby tělesa svařence klapkového uzávěru, který se bude vyrábět ve společnosti Ševčík – vodohospodářská zařízení s.r.o. Těleso klapkového uzávěru je vymodelováno v programu SolidWorks ve 3D, dle technické dokumentace od společnosti. V práci je navržena technologie výroby tělesa svařence a také kompletní zhotovení technologického postupu jednotlivých součástí a finální kompletace celého tělesa svařence. V technicko-ekonomickém zhodnocení jsou vyčísleny náklady na výrobu jednoho kusu tělesa svařence. Zohledněna je také výroba na jednotlivých strojích a jejich obsluha, společně s náklady, které jsou spojeny s použitým materiálem. Tyto výpočty předpovídají kompatibilní výrobu.
Technologie svařování a montáž odbočnice
Keprt, Michal ; Daněk, Ladislav (oponent) ; Kubíček, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem práce je konstrukční návrh a technologie výroby svařování odbočnice. Pro konstrukční návrh a jeho kontrolu statickým výpočtem pomocí metody konečných prvků byl využit program SolidWorks® 2013. Materiál dílců odbočnice byl navržen S 355 J2, který je schopen danému zatížení odolat. Při návrhu technologie svařování pak byla zvolena metoda tavného svařování MAG, s použitím aktivní směsi plynů Ar+18%CO2. Přídavným materiálem pro svařování bude OK Autrod 12.51, dle označení firmy ESAB s.r.o. Pro každý svar je třeba vytvořit úpravu svarové hrany, kterou provedeme na CNC obráběcím centru. Při výrobě požadujeme striktní dodržení předepsaného pracovního postupu a splnění protokolu WPS. Po svaření odbočnice provedeme zkoušky svarů, konkrétně pak zkoušku vizuální, penetrační a ultrazvukovou.
Využití simulace jízdy vozidla po povrchu v současném vývoji vozidel a motorsportu
Keprt, Michal ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Pokorný, Jan (vedoucí práce)
S rostoucí konkurencí je vyšší tlak na výrobce aut. To je důvod proč výrobci aut jsou nuceni udělat vývoj aut efektivnější a rychlejší. Používají simulaci a modelování, to je důvod proč zde presentuji nejvíce prováděné simulace. Představím některé druhy programů, které tyto simulace mohou provádět. Je zde presentováno také několik příkladů jak využít těchto výsledků simulací a modelování.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.