Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Branding The Artist: The Case of Jeff Koons
Legáthová, Lucia ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Katz, Philip (oponent)
Cílem této bakalářské práce je představit koncept umělce jako značky prostřednictvím současných teorií o vztahu mezi značkou a uměním. Na globálním trhu s uměním došlo v posledních letech k výraznému posunu a umění se stalo předmětem tržních sil a životních cyklů výrobků stejně jako tradiční značky. Tato bakalářská práce poskytuje nový pohled na praxi brandingu v uměleckém světě, vycházejíc z případové studie Jeffa Koonse. První část práce nabízí teoretický rámec, který rozvíjí porozumění umění v kontextu řízení značky. Na základě výstupů z výzkumu teorie je definována role umělce jako manažera značky. Teoretická část práce popisuje roli umělců v rámci procesu budování značky jako tvůrců vlastních značek prostřednictvím využívání různých marketingových aktivit. Druhá část práce analyzuje uměleckou kariéru Jeffa Koonse v perspektivě brandingu. Případová analýza poskytuje podrobný popis kariéry umělce, povědomí veřejnosti o jeho značce a použití čtyř vybraných postupů při budování značky. S cílem rozšířit teoretické znalosti o brandingu v uměleckém světě, přispět k jeho zobecnění a stimulovat další výzkum v této oblasti, se tato práce snaží odpovědět na otázku zapojení Jeffa Koonse do etablování a propagace sebe a svého umění na uměleckém trhu, a tedy určit, zda a proč by měl být umělec považovaný za značku.
Comparative analysis of the visual communication of two galleries of contemporary arts - DOX in Prague and Palais de Tokyo in Paris in years 2018-19
Vlková, Gabriela ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Katz, Philip (oponent)
Hlavním cílem této práce je rozsáhlé studium multidisciplinárního tématu online vizuální komunikace v uměleckém sektoru. Zaprvé, rámec vytvořený důkladným průzkumem oboru je dále implementován do analyzovaných komunikačních strategií vybraných subjektů. Následně jsou zjištění porovnána pomocí vybrané, na případ orientované porovnávací metody a dále zdůrazněna prostřednictvím konečné SWOT analýzy, čímž se získá popisná a hlubší znalost tématu práce. Ke srovnání byly vybrány dvě instituce současného umění, aby bylo možné rovnoměrně zvážit různorodé přístupy založené na rozdílných pozadí každého ze zkoumaných subjektů. V této práci se potkávají cíle, které nejen poskytují odpovědi na výzkumné otázky, ale také představují mladou disciplínu vizuální komunikace na Webu 2.0 v uměleckém sektoru, což eventuelně umožňuje další výzkum.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.