Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Pohled ředitelů na užívání digitálních technologií při výuce na základní škole
Kasalová, Daniela ; Slussareff, Michaela (vedoucí práce) ; Švarný, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá pohledem ředitelů na užívání digitálních technologií při výuce na základní škole. V teoretické části této práce je přiblížena problematika digitálních technologií ve výuce a popsány druhy informačních zařízení, které využívají učitelé a vedení školy. Dále se práce zabývá výhodami a nevýhodami používání digitálních technologií ve výuce a přibližuje pojem "Bring Your Own Device". V praktické části byl proveden kvalitativní výzkum formou polostrukturovaného rozhovoru se čtyřmi řediteli škol o jejich názoru a zkušenostech s využíváním digitálních technologií ve výuce. Cílem této práce je zjistit, jak se ředitelé různých škol staví k modernizaci výuky pomocí nových technologií.
Fundamentální analýza vybraného akciového titulu
KASALOVÁ, Daniela
Jedním z hlavních úkolů fundamentální analýzy je dosažení kapitálového zisku. Tato analýza se používá k ocenění cenného papíru. K ocenění cenného papíru slouží kromě fundamentální analýzy také technická analýza a psychologická analýza. Na základě různých faktorů každá z uvedených metod stanovuje vnitřní hodnotu cenného papíru. Analytici dané analýzy tyto faktory podrobně zkoumají. Mnoho ekonomů popisuje různé vlivy působící na stanovení vnitřní hodnoty cenného papíru. Cílem fundamentální analýzy je stanovit vnitřní hodnotu cenného papíru. Podle vnitřní hodnoty cenného papíru lze předpovědět jeho budoucí vývoj na trhu. Vnitřní hodnota akcie se dá porovnat s tržní hodnotou akcie a tak zjistit zda je akcie podhodnocená či nadhodnocená. V celé bakalářské práci jsou obsaženy kvalitativní výsledky. Výpočty, které se vypočítají ve fundamentální analýze, pomohou investorovi k lepšímu využití svých financí. Investor pak může své finance vhodně investovat a dosáhnout případného zisku.

Viz též: podobná jména autorů
2 KASALOVÁ, Daniela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.