Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kazuistika fyzioterapeutické péče o pacienta po implementaci TEP kolenního kloubu
Kasal, Filip ; Reckziegelová, Petra (vedoucí práce) ; Šecová, Karolína (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na chirurgické řešení onemocnění gonartrózy a s tím spojené možnosti nahrazení poškozeného kolenního kloubu totální endoprotézou - TEP. V části obecné jsou popsány anatomické struktury a biomechanické vlastnosti kolenního kloubu, příčiny vzniku gonartrózy a možnosti jejího řešení. Dále se obecná část zaměřuje na možnost chirurgického řešení gonartrózy a následné rehabilitace. Speciální část obsahuje detailně zpracovanou kazuistiku pacienta po implementaci TEP kolenního kloubu, vstupní kineziologické vyšetření, průběh jednotlivý terapeutických jednotek, výstupní kineziologický rozbor a následné zhodnocení efektu zvolené terapie. Veškeré fyzioterapeutické postupy a metody jsou založeny na odborných publikacích a schválených postupech. Klíčová slova: totální endoprotéza, kolenní kloub, fyzioterapie, kazuistika, kineziologický rozbor
Analýza vztahu příjmu cílového segmentu a efektivity přímého prodeje na trhu vzdělávacích materiálů
Kasal, Filip ; Říha, David (vedoucí práce)
Hlavním tématem této bakalářské práce je problematika přímého prodeje jako jednoho z nejstarších nástrojů současného komunikačního mixu a jeho ovlivnění průměrným příjmem, kterým disponuje segment, na nějž je přímý prodej zacílen. Cílem práce je tedy zhodnotit, zda má jeden z demografických faktorů, a to medián příjmu na domácnost, vliv na konečnou produkci jednotlivých prodejců. Teoretická část práce je zaměřena na přímý prodej, jeho charakteristiku a postavení na světovém trhu. Dále je součástí teoretického výkladu také podrobné vylíčení osobnosti prodejce, proces získávání zákazníka a způsoby organizace přímého prodeje. Teoretickou část práce uzavírá kapitola tržní segmentace a popis faktoru průměrného příjmu. Pro účely praktické části jsem využil studentské stáže v přímém prodeji pod záštitou společnosti Southwestern Advantage, která využívá tohoto komunikačního nástroje k distribuci vlastní produkce vzdělávacích materiálů pro americkou školou povinnou mládež. Na základě analýzy přímého prodeje šesti studentů a jejich produkce v letech 2011 a 2012 a porovnání jejich výsledků s mediánem příjmu na domácnost v lokacích prodeje zhodnotím, zda má průměrný příjem vliv na přímý prodej vzdělávacích materiálů. Dílčí kapitolou praktické části je také stručný popis trhu, na kterém společnost Southwestern Advantage působí, marketingového mixu společnosti a cenové srovnání substitutů na trhu. Závěrem zhodnotím, zda je rozdílný příjem v oblastech prodeje směrodatný pro nárůst či pokles prodeje, a pokud ano, navrhnu řešení, jak tyto změny potlačit či jich naopak využít.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.