Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ryby a rybovití obratlovci ve výuce na základních a středních školách
Kasíková, Tereza ; Hanel, Lubomír (vedoucí práce) ; Andreska, Jan (oponent)
Název Ryby a rybovití obratlovci ve výuce na základních a středních školách. Abstrakt V diplomové práci jsem na základě analýzy učebnic pro základní školy a nižší gymnázia (11 analyzovaných učebnic) a učebnic pro střední školy a gymnázia (5 analyzovaných učebnic) zpracovala četnost názvů ryb a rybovitých obratlovců, a na jejím základě, jsem vytvořila tabulku sjednocující české a vědecké názvy všech analyzovaných učebnic. Na základě tohoto sjednocení jsem vytvořila doporučený seznam nyní platných českých a vědeckých názvů ryb a rybovitých obratlovců pro základní i střední školy. Dále jsem na základě analýzy učebnic zpracovala didaktickou vybavenost kapitol, které jsou věnovány právě rybám a rybovitým obratlovcům. Pomocí didaktického testu jsem mapovala znalosti žáků na druhém stupni základní školy. Jako rozšiřující učivo k tématu ryby a rybovití obratlovci jsem vytvořila výukové prezentace na téma "Člověk a ryby" pro základní školy a střední školy. Sestavila jsem návrhy možných exkurzí po celé České republice, tedy zmapovala jsem, kam je možno se vydat, a vidět tak zástupce ryb a rybovitých obratlovců.
Ryby a rybovití obratlovci ve výuce na základních a středních školách
Kasíková, Tereza ; Hanel, Lubomír (vedoucí práce) ; Andreska, Jan (oponent)
Název Ryby a rybovití obratlovci ve výuce na základních a středních školách. Abstrakt V diplomové práci jsem na základě analýzy učebnic pro základní školy a nižší gymnázia (11 analyzovaných učebnic) a učebnic pro střední školy a gymnázia (5 analyzovaných učebnic) zpracovala četnost názvů ryb a rybovitých obratlovců, a na jejím základě, jsem vytvořila tabulku sjednocující české a vědecké názvy všech analyzovaných učebnic. Na základě tohoto sjednocení jsem vytvořila doporučený seznam nyní platných českých a vědeckých názvů ryb a rybovitých obratlovců pro základní i střední školy. Dále jsem na základě analýzy učebnic zpracovala didaktickou vybavenost kapitol, které jsou věnovány právě rybám a rybovitým obratlovcům. Pomocí didaktického testu jsem mapovala znalosti žáků na druhém stupni základní školy. Jako rozšiřující učivo k tématu ryby a rybovití obratlovci jsem vytvořila výukové prezentace na téma "Člověk a ryby" pro základní školy a střední školy. Sestavila jsem návrhy možných exkurzí po celé České republice, tedy zmapovala jsem, kam je možno se vydat, a vidět tak zástupce ryb a rybovitých obratlovců.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.