Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka společnosti Peek & Cloppenburg s jejími internetovými stránkami a návrh na jejich zlepšení
Stehnová, Kristýna ; Kapustová, Lucie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o spokojenosti zákazníků společnosti Peek & Cloppenburg v České republice s jejími internetovými stránkami. V první části práce jsou stanoveny hlavní a dílčí cíle a metody k jejich dosažení. V další části jsou zpracovány teoretické poznatky, potřebné pro pochopení problematiky a správnou aplikaci. V navazující praktické části je vypracována analýza současného stavu a vyhodnocen výzkum spokojenosti. V závěru jsou na základě těchto analýz a výsledků dotazníkového šetření uvedeny návrhy na zlepšení marketingové komunikace společnost Peek & Cloppenburg v České republice.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka společnosti Peek & Cloppenburg s jejími internetovými stránkami a návrh na jejich zlepšení
Stehnová, Kristýna ; Kapustová, Lucie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o spokojenosti zákazníků společnosti Peek & Cloppenburg v České republice s jejími internetovými stránkami. V první části práce jsou stanoveny hlavní a dílčí cíle a metody k jejich dosažení. V další části jsou zpracovány teoretické poznatky, potřebné pro pochopení problematiky a správnou aplikaci. V navazující praktické části je vypracována analýza současného stavu a vyhodnocen výzkum spokojenosti. V závěru jsou na základě těchto analýz a výsledků dotazníkového šetření uvedeny návrhy na zlepšení marketingové komunikace společnost Peek & Cloppenburg v České republice.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.