Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Případová studie marketingové komunikace Crypto.com v rámci významných sportovních akcí
Kamiš, Kilián ; Ortová, Nina (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Bakalářská práce zkoumá marketingové a komunikační výstupy kryptoměnové směnárny Crypto.com na významných sportovních akcích mezi lety 2021 a 2022. Jelikož problematika kryptoměn a blockchainu v současnosti není obecně známá, věnuje se jí teoretická část práce. V úvodních třech kapitolách představuji dle parametru tržní kapitalizace hlavní kryptoměny, které má Crypto.com ve svém portfoliu. Součástí exkurze do světa virtuálních měn je také vhled do podstaty fungování blockchainu a jeho potenciálního využití v marketingu. Praktická část je reprezentována obsahovou studií, která analyzuje mediální a sponzorská partnerství mezi Crypto.com a značkami na poli profesionálního sportu. Jednotlivé fragmenty jsou analyzovány primárně v návaznosti na výzkum společnosti Morning Consult, který mapoval vztah sportovních fanoušků ke kryptoměnám a blockchainu. Ve druhé části jsou vlastní obsahovou analýzou popsány reklamní výstupy konkurence z řad kryptoměnovcýh směnáren v rámci Super Bowlu z roku 2022 a jejich vliv na aktuální konkurenční postavení na trhu. Práce je zakončena doporučením a závěry, které plynou ze stanovených výzkumných otázek.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.