Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Studie dopadů destinace Singltrek pod Smrkem na region
Kamenický, Matěj
Diplomová práce se zabývá analýzou dopadu vybudování destinace stezek Singltrek pod Smrkem v Novém Městě pod Smrkem na přilehlý region. Výsledky byly zpracovány na základě dotazníkového šetření mezi návštěvníky stezek a obyvateli přilehlých obcí a rozhovory s podnikatelskými subjekty v regionu. K vyhodnocení dat byla použita metoda analýzy nákladů a výnosů (CBA). Mezi výrazné přínosy projektu patří snížení míry nezaměstnanosti v regionu, užitek z konzumace služby pro návštěvníky areálu nebo zvýšené zisky podnikatelských subjektů. Pomocí metody vnitřního výnosového procenta, které bylo vyčísleno na 20,6 %, bylo zjištěno, že přínosy realizace převažují nad náklady zápory. Na závěr byly doporučeny postupy pro další udržování a rozvoj projektu, který může být ohrožen nově vznikajícími destinacemi stejného zaměření.
Hudební znečištění veřejných místech
Bryšková, Jarmila ; Trnka, Radek (vedoucí práce) ; Kamenický, Matej (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o problematice hudebního znečištění, jehož účinkům jsme vystaveni pokaždé, když se nacházíme v dosahu hlasité, nechtěně poslouchané, obtěžující, dráždivé nebo jinak rušivé hudby. S tímto druhem hluku se tedy setkáváme každodenně a většinou jeho dopady ignorujeme. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. V části teoretické se seznámíme s hlavními charakteristikami, s prováděnými výzkumy a s nejčastější formou hudebního hluku - hudební kulisou, hudbou na pozadí. Nástrojem sběru dat pro vlastní výzkum je dotazník, který vyplnilo 136 respondentů. Cílem této práce je jednak ucelený a komplexní přehled této málo prozkoumané a složité problematiky a jednak zhodnocení, na jakých veřejných místech se s hudebním hlukem setkáváme nejčastěji, jak jej vnímáme a hodnotíme. Za hlavní výsledky práce považuji zjištění, že většině lidí hudební hluk na veřejných místech vadí. Nejvíce hudební hluk vadí v restauracích a čekárnách. Zároveň v restauracích, kavárnách a čekárnách je žádaná tichá hudba. V obchodech preferují mladší věkové kategorie hlasitou hudbu, naopak tichou hudbu preferují respondenti středního věku. Proti hudebnímu hluku se lidé příliš nebrání. Pokud ano, nejčastěji se obracejí na číšníka v restauraci nebo jejího majitele, na sousedy nebo na správce jejich domu.
Partnerství pro místní rozvoj na příkladu Nového Města na Moravě
Kamenický, Matěj
Bakalářská práce je zaměřena na koncept Partnerství pro místní rozvoj, na jeho aplikaci a zhodnocení jeho přínosů. Koncept je aplikován na příkladu podniku Sporten, a. s. a města Nového Města na Moravě. Teoretická část bakalářské práce se zaměřuje na vysvětlení důležitých pojmů, které se týkají, jak místního (regionálního) rozvoje a komunikačních nástrojů, tak pojmů s nimi souvisejících. Praktická část je zaměřená na analýzu výsledků marketingového průzkumu a následné doporučení z nich vyplívající, které by mohly pomoct zlepšit místní rozvoj a vzájemné vztahy města s podnikem a s občany.

Viz též: podobná jména autorů
2 KAMENICKÝ, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.