Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingového mixu projektu OPENCARD
Kalašová, Vendula ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Vášková, Kateřina (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce je zanalyzování marketingového mixu projektu opencard. Teoretická část popisuje základní východiska týkající se teorie marketingu, marketingového mixu a také marketingového výzkumu. Praktická část představuje projekt opencard od jeho uvedení na trh až po současnost. Avšak těžiště praktické části je v představení a zanalyzování jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Součástí práce je i marketingový výzkum. V této části je zahrnuto shrnutí výsledků dotazníkového šetření, které zkoumá názory obyvatel Prahy a středočeského kraje na projekt opencard. Na základě výsledků získaných z dotazníkového šetření byly odhaleny hlavní nedostatky v marketingovém mixu. Dle těchto výsledků jsem navrhla možnosti, jak zlepšit marketingovou komunikaci projektu. Závěr je věnován kompletnímu přehledu všech výsledků a zhodnocení marketingového mixu projektu opencard.

Viz též: podobná jména autorů
1 KALAŠOVÁ, Věra
2 Kalašová, Veronika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.