Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Investiční certifikáty a jejich využití v podnikové praxi
Lebišová, Michaela ; Kaderka, Tomáš (oponent) ; Rejnuš, Oldřich (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je analýza vybraných druhů investičních (strukturovaných) certifikátů a vypracování doporučení, pro podnikový management, jejich praktického použití v konkrétních situacích. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy týkající se investičních certifikátů. V analytické části je proveden výběr a analýza vybraných investičních certifikátů, následuje porovnání investičních certifikátů a závěrem je navrhnuto doporučení podnikovému managementu.
Silnice I/42 VMO Žabovřeská I.
Kaderka, Tomáš ; Smítal, Petr (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Práce se zaměřuje na ověření funkcí modelovacího softwaru Aimsun a jeho chování na konkrétním modelu dopravní situace na brněnském Velkém městském okruhu na úseku silnice I/42 Žabovřeská I. Popisuje možné způsoby dopravních průzkumů a některé z nich aplikuje na daném úseku. Z výsledků průzkumů je sestaven model v softwaru Aimsun a dopravní situace je posouzena v několika variantách. Na základě výsledků je navržen další postup řešení dopravy na daném úseku.
Návrh internetového obchodu
Jaroš, Martin ; Kaderka, Tomáš (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
V bakalářské práci je popsán návrh na nový internetový obchod s reklamními předměty společnosti iMi Partner, a.s. Návrh zahrnuje změnu objednávkového procesu v souvislosti s propojením internetové aplikace a vnitropodnikového informačního systému. Návrhu řešení předchází analýza současného stavu a analýza požadavků společnosti. Část této práce je věnována obecné problematice elektronického obchodu jako teoretickému východisku realizace obdobných projektů.
Návrh marketingové strategie značky Schwarzwolf outdoor
Jaroš, Martin ; Kaderka, Tomáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
V diplomové práci je popsán návrh marketingové strategie společnosti iMi Partner, a.s. pro vstup vlastní produktové značky Schwarzwolf outdoor na nové trhy. Návrhová část obsahuje souhrn opatření pro docílení expanze produktu na nové trhy a posílení značky. Návrhu předchází strategická analýza vnějšího a vnitřního prostředí společnosti. Část této práce je věnována problematice marketingu jako jejímu teoretickému východisku.
Investiční certifikáty a jejich využití v podnikové praxi
Lebišová, Michaela ; Kaderka, Tomáš (oponent) ; Rejnuš, Oldřich (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je analýza vybraných druhů investičních (strukturovaných) certifikátů a vypracování doporučení, pro podnikový management, jejich praktického použití v konkrétních situacích. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy týkající se investičních certifikátů. V analytické části je proveden výběr a analýza vybraných investičních certifikátů, následuje porovnání investičních certifikátů a závěrem je navrhnuto doporučení podnikovému managementu.
Návrh internetového obchodu
Jaroš, Martin ; Kaderka, Tomáš (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
V bakalářské práci je popsán návrh na nový internetový obchod s reklamními předměty společnosti iMi Partner, a.s. Návrh zahrnuje změnu objednávkového procesu v souvislosti s propojením internetové aplikace a vnitropodnikového informačního systému. Návrhu řešení předchází analýza současného stavu a analýza požadavků společnosti. Část této práce je věnována obecné problematice elektronického obchodu jako teoretickému východisku realizace obdobných projektů.
Silnice I/42 VMO Žabovřeská I.
Kaderka, Tomáš ; Smítal, Petr (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Práce se zaměřuje na ověření funkcí modelovacího softwaru Aimsun a jeho chování na konkrétním modelu dopravní situace na brněnském Velkém městském okruhu na úseku silnice I/42 Žabovřeská I. Popisuje možné způsoby dopravních průzkumů a některé z nich aplikuje na daném úseku. Z výsledků průzkumů je sestaven model v softwaru Aimsun a dopravní situace je posouzena v několika variantách. Na základě výsledků je navržen další postup řešení dopravy na daném úseku.
Návrh marketingové strategie značky Schwarzwolf outdoor
Jaroš, Martin ; Kaderka, Tomáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
V diplomové práci je popsán návrh marketingové strategie společnosti iMi Partner, a.s. pro vstup vlastní produktové značky Schwarzwolf outdoor na nové trhy. Návrhová část obsahuje souhrn opatření pro docílení expanze produktu na nové trhy a posílení značky. Návrhu předchází strategická analýza vnějšího a vnitřního prostředí společnosti. Část této práce je věnována problematice marketingu jako jejímu teoretickému východisku.

Viz též: podobná jména autorů
3 Kaderka, Tomasz
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.