Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Motivovanost pedagogických pracovníků v základních uměleckých školách v závislosti na managementu školy
Kadeřábek, Antonín ; Mazánková, Jana (vedoucí práce) ; Francová, Kateřina (oponent)
3 Resumé: Motivovanost pedagogických pracovníků v základních uměleckých školách v závislosti na managementu školy V této bakalářské práci je zkoumána problematika motivovanosti pedagogů na základních uměleckých školách. Tato práce má za cíl zanalyzovat situaci v oblasti motivování pedagogů ve vybraných školách, ověřit, zdali v oblasti motivace pedagogických pracovníků neexistují některé nové zákonitosti, které se týkají uspokojování Maslowových potřeb, a které by se v manažerské praxi mohly využít k motivaci pedagogů. Ve výzkumné části jsou uvedeny dva výzkumné problémy. První výzkumný problém se zabývá tím, zdali jsou pedagogové motivovaní v souladu s těmi faktory, které považují doopravdy za motivující. Druhý výzkumný problém vychází z předpokladu uvedeného v odborné literatuře a obecně řečeno, slouží k jeho ověření. Zabývá se tím, zdali jsou pro každého z pedagogů nejvýznamnější ty motivační faktory, jež stimulují uspokojení potřeb jednoho z pěti pater Maslowovy pyramidy, nebo zdali jsou pro každého z pedagogů nejvýznamnější ty motivační faktory, jež stimulují uspokojení potřeb týkajících se více pater Maslowovy pyramidy. Explorativní metodou sběru dat (konkrétně dotazníkem), a následnou analýzou získaných dat, bylo zjištěno, že pedagogové z výzkumného vzorku nejsou motivováni v úplném souladu s těmi...
Motivační faktory ovlivňující práci ředitelů ZUŠ
Kadeřábek, Antonín ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
V této práci jsem se zaměřil na motivaci ředitelů základních uměleckých škol v Karlovarském kraji. Cílem této práce je zjistit, které konkrétní faktory ovlivňují motivaci těchto ředitelů. Nejdříve jsem v práci definoval faktory, které dle odborné literatury a jiných výzkumů ovlivňují motivaci lidí. Poté jsem pomocí otázek v dotazníku zkoumal, jak jednotlivé faktory motivují ředitele základních uměleckých škol Karlovarského kraje. Zkoumáni byli všichni ředitelé v kraji. Získaná data byla zanalyzována pomocí statistických metod a následně interpretována. Na základě analýzy získaných dat jsem u jednotlivých faktorů zjistil, jak moc ovlivňují motivaci zkoumaných ředitelů. Významné nebo velmi významné působení na jejich motivaci bylo zjištěno celkem u 35 faktorů. Tyto výsledky byly také porovnány s jinými výzkumy, které zkoumaly podobný problém. Se čtyřmi výzkumy se výsledky převážně shodovaly a s jedním se rozcházely. Výsledky této práce rozšiřují empirická poznání v této oblasti. Mohou být využity jako podklady pro další výzkumy, mohou je využít ke své práci zřizovatelé základních uměleckých škol a také další instituce, které zasahují do práce ředitelů ZUŠ, aby jejich motivaci zlepšily.
Motivovanost pedagogických pracovníků v základních uměleckých školách v závislosti na managementu školy
Kadeřábek, Antonín ; Mazánková, Jana (vedoucí práce) ; Francová, Kateřina (oponent)
3 Resumé: Motivovanost pedagogických pracovníků v základních uměleckých školách v závislosti na managementu školy V této bakalářské práci je zkoumána problematika motivovanosti pedagogů na základních uměleckých školách. Tato práce má za cíl zanalyzovat situaci v oblasti motivování pedagogů ve vybraných školách, ověřit, zdali v oblasti motivace pedagogických pracovníků neexistují některé nové zákonitosti, které se týkají uspokojování Maslowových potřeb, a které by se v manažerské praxi mohly využít k motivaci pedagogů. Ve výzkumné části jsou uvedeny dva výzkumné problémy. První výzkumný problém se zabývá tím, zdali jsou pedagogové motivovaní v souladu s těmi faktory, které považují doopravdy za motivující. Druhý výzkumný problém vychází z předpokladu uvedeného v odborné literatuře a obecně řečeno, slouží k jeho ověření. Zabývá se tím, zdali jsou pro každého z pedagogů nejvýznamnější ty motivační faktory, jež stimulují uspokojení potřeb jednoho z pěti pater Maslowovy pyramidy, nebo zdali jsou pro každého z pedagogů nejvýznamnější ty motivační faktory, jež stimulují uspokojení potřeb týkajících se více pater Maslowovy pyramidy. Explorativní metodou sběru dat (konkrétně dotazníkem), a následnou analýzou získaných dat, bylo zjištěno, že pedagogové z výzkumného vzorku nejsou motivováni v úplném souladu s těmi...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.