Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozvoj sluchové paměti u dětí s vývojovou dysfázií v předškolním věku
Kabatniková, Sára ; Klenková, Jiřina (vedoucí práce) ; Horynová, Jana (oponent)
KABATNIKOVÁ, Sára. Rozvoj sluchové paměti u dětí s vývojovou dysfázií v předškolním věku. Praha: Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy, 2021. 69 s. Diplomová práce. Diplomová práce se zabývá rozvojem sluchové paměti u dětí s vývojovou dysfázií v předškolním věku. Teoretická část diplomové práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola charakterizuje paměť. Uvádí rozdělení paměti, fáze paměťového procesu a také uvádí některé testy, které se využívají při diagnostice paměti. Druhá kapitola diplomové práce popisuje úroveň paměti u dětí v předškolním věku a zejména úroveň sluchové paměti. Dále jsou uvedeny možnosti diagnostiky a terapeutických cvičení pro podporu rozvoje sluchové paměti u dětí v předškolním věku. Třetí kapitola diplomové práce popisuje vývojovou dysfázii z hlediska etiologie, symptomatologie zejména v oblasti sluchové paměti a také uvádí možnosti diagnostiky a terapie vývojové dysfázie. Hlavním cílem praktické části diplomové práce bylo zjistit úroveň sluchové paměti u dětí s vývojovou dysfázií, které v předškolním věku navštěvují mateřskou školu logopedickou. Úroveň sluchové paměti byla zjišťována pomocí testu sluchové paměti. Testování probíhalo v průběhu června 2020-února 2021. Byl vypracován a aplikován návrh podpory rozvoje sluchové paměti u šesti dětí s vývojovou dysfázií,...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.