|
Průběh zakázky v podniku
Kabát, Adam ; Kabát, Miroslav (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
V diplomové práci bude rozebrána problematika průběhu zakázky ve společnosti MINUTKY.CZ s.r.o. V první části budou vysvětleny teoretické pojmy, které souvisí s daným tématem. Další část se věnuje průběhu zakázky ve zmíněném podniku a následným analýzám FMEA a Išikawova diagramu pro zjištěná rizika. V poslední části jsou navržena opatření, která by měla zjištěná rizika co nejvíce minimalizovat.
|
|
Marketingový mix podniku
Kabát, Adam ; Kabát, Miroslav (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje marketingovému mixu malé společnosti MINUTKY.CZ s.r.o., která se zabývá návrhem výroby samoobslužných parních tepovačů a následným obchodem s nimi. Jedná se o nový výrobek na českém trhu. Práce se tedy zaměřuje na čtyři základní taktické marketingové nástroje, jimiž jsou produkt, cena, distribuce a propagace. Výsledkem práce by mělo být sestavení marketingového mixu tak, aby se tento nový produkt uchytil na trhu co nejlépe.
|
|
Marketingový mix podniku
Kabát, Adam ; Kabát, Miroslav (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje marketingovému mixu malé společnosti MINUTKY.CZ s.r.o., která se zabývá návrhem výroby samoobslužných parních tepovačů a následným obchodem s nimi. Jedná se o nový výrobek na českém trhu. Práce se tedy zaměřuje na čtyři základní taktické marketingové nástroje, jimiž jsou produkt, cena, distribuce a propagace. Výsledkem práce by mělo být sestavení marketingového mixu tak, aby se tento nový produkt uchytil na trhu co nejlépe.
|