Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití nástrojů projektového managementu při tvorbě firemní identity
Matušů, Milan ; Kažimírová, Martina (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku projektového managementu při plánování projektu tvorby vizuální identity spolu s fotografováním produktů a tvorbou webové grafiky pro zadavatele. Mimo samotné plánování projektu práce také analyzuje současnou situaci a hodnotí, zda je projekt vhodný k realizaci. V práci jsou taktéž obsažená teoretická východiska nutná pro porozumění problematice. Ve výsledku pak může práce sloužit jako podklad pro realizaci projektu.
Marketingový výzkum pro vybranou firmu, organizaci
Rehuš, Martin ; Kažimírová, Martina (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Má bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem pro společnost UNIFER, který se zaměřuje na povědomí a přístup ke vzdělání nad rámec vysokoškolského studia a možnosti vykonávání odborné praxe mezi studenty vysokých škol v Brně. Teoretická část vymezuje pojmy týkající se marketingového výzkumu, které slouží ke zpracování analytické části. Na základě výsledků výzkumu z dotazníků jsou navržena doporučení pro rozvoj a zkvalitnění služeb společnosti.
Využití nástrojů projektového managementu při tvorbě firemní identity
Matušů, Milan ; Kažimírová, Martina (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku projektového managementu při plánování projektu tvorby vizuální identity spolu s fotografováním produktů a tvorbou webové grafiky pro zadavatele. Mimo samotné plánování projektu práce také analyzuje současnou situaci a hodnotí, zda je projekt vhodný k realizaci. V práci jsou taktéž obsažená teoretická východiska nutná pro porozumění problematice. Ve výsledku pak může práce sloužit jako podklad pro realizaci projektu.
Marketingový výzkum pro vybranou firmu, organizaci
Rehuš, Martin ; Kažimírová, Martina (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Má bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem pro společnost UNIFER, který se zaměřuje na povědomí a přístup ke vzdělání nad rámec vysokoškolského studia a možnosti vykonávání odborné praxe mezi studenty vysokých škol v Brně. Teoretická část vymezuje pojmy týkající se marketingového výzkumu, které slouží ke zpracování analytické části. Na základě výsledků výzkumu z dotazníků jsou navržena doporučení pro rozvoj a zkvalitnění služeb společnosti.

Viz též: podobná jména autorů
1 KAZIMÍROVÁ, Marcela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.