Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Porovnání bankovních balíčků určených pro studenty
Kašová, Lenka ; Kučera, Josef (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářské práce se zabývá problematikou bankovního marketingu. Jejím hlavním cílem je zjistit, která banka dokáže nejlépe uspokojit požadavky potenciálních klientů (studentů) a vyhodnotit či doporučit nejefektivnější produktový balíček podle mnou zvolených kritérií. Bakalářská práce bude založena na porovnání teoretických poznatků s praktickými dovednostmi banky. Její teoretická část se zabývá marketingovým výzkumem a souvisejícími nástroji marketingu. Praktická část je zaměřena na produktový balíček G2, který jsem vybrala z produktového portfolia Komerční banky.
Customer Satisfaction Analysis of Deloitte Belgium and Recommendations Regarding its Improvement
Kašová, Lenka ; Kábrtová, Jana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The diploma thesis deals with customer satisfaction analysis of Deloitte Belgium. The thesis is based on a comparison of theoretical knowledge with practical skills, gained within the internship at Deloitte. The method of face-to-face interviews was employed to obtain a valuable client feedback and perform customer satisfaction analysis. Based on the data evaluation, a number of areas for future development were indicated. Proposals regarding improvement of customer satisfaction measurement methods and enhancement of a current level of customer satisfaction are given.
Nároky z porušení smluvní povinnosti (v soukromoprávních vztazích)
Kašová, Lenka ; Horáček, Vít (vedoucí práce) ; Rozehnal, Aleš (oponent)
Nároky z porušení smluvní povinnosti (v soukromoprávních vztazích) Tématem této diplomové práce jsou nároky vyplývající z porušení smluvní povinnosti v soukromoprávních vztazích. Cílem práce je zejména poskytnout přehled o nárocích, které mohou vzniknout jedné smluvní straně v případě, kdy druhá strana poruší svoji smluvní povinnost. Práce se snaží charakterizovat jednotlivé nároky, následně je vzájemně porovnat a poukázat na jejich hlavní odlišnosti. Důležitou součástí každé kapitoly je pasáž zabývající se úpravou daného institutu v novém občanském zákoníku, jenž vstoupí v účinnost 1. 1. 2014. Práce se skládá ze čtyř kapitol, z nichž každá pojednává o jednom z právních institutů, jež lze považovat za následek porušení smlouvy. Zabývají se odpovědností za prodlení, odpovědností za škodu, smluvní pokutou a odpovědností za vady. První kapitola analyzuje situaci, kdy dlužník poruší svoji povinnost plnit řádně a včas. Cílem druhé kapitoly je popsat základní předpoklady vzniku odpovědnosti za škodu, informovat o rozsahu a způsobech náhrady škody včetně (ne)možnosti smluvní limitace náhrady škody v českém právu. Druhá kapitola také obsahuje podkapitolu porovnávající nároky vyplývající z různých právních titulů - z odpovědnosti za prodlení a z odpovědnosti za škodu. Další, třetí kapitola pojednává o...
Nároky z porušení smluvní povinnosti (v soukromoprávních vztazích)
Kašová, Lenka ; Horáček, Vít (vedoucí práce) ; Rozehnal, Aleš (oponent)
Nároky z porušení smluvní povinnosti (v soukromoprávních vztazích) Tématem této diplomové práce jsou nároky vyplývající z porušení smluvní povinnosti v soukromoprávních vztazích. Cílem práce je zejména poskytnout přehled o nárocích, které mohou vzniknout jedné smluvní straně v případě, kdy druhá strana poruší svoji smluvní povinnost. Práce se snaží charakterizovat jednotlivé nároky, následně je vzájemně porovnat a poukázat na jejich hlavní odlišnosti. Důležitou součástí každé kapitoly je pasáž zabývající se úpravou daného institutu v novém občanském zákoníku, jenž vstoupí v účinnost 1. 1. 2014. Práce se skládá ze čtyř kapitol, z nichž každá pojednává o jednom z právních institutů, jež lze považovat za následek porušení smlouvy. Zabývají se odpovědností za prodlení, odpovědností za škodu, smluvní pokutou a odpovědností za vady. První kapitola analyzuje situaci, kdy dlužník poruší svoji povinnost plnit řádně a včas. Cílem druhé kapitoly je popsat základní předpoklady vzniku odpovědnosti za škodu, informovat o rozsahu a způsobech náhrady škody včetně (ne)možnosti smluvní limitace náhrady škody v českém právu. Druhá kapitola také obsahuje podkapitolu porovnávající nároky vyplývající z různých právních titulů - z odpovědnosti za prodlení a z odpovědnosti za škodu. Další, třetí kapitola pojednává o...
Porovnání bankovních balíčků určených pro studenty
Kašová, Lenka ; Kučera, Josef (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářské práce se zabývá problematikou bankovního marketingu. Jejím hlavním cílem je zjistit, která banka dokáže nejlépe uspokojit požadavky potenciálních klientů (studentů) a vyhodnotit či doporučit nejefektivnější produktový balíček podle mnou zvolených kritérií. Bakalářská práce bude založena na porovnání teoretických poznatků s praktickými dovednostmi banky. Její teoretická část se zabývá marketingovým výzkumem a souvisejícími nástroji marketingu. Praktická část je zaměřena na produktový balíček G2, který jsem vybrala z produktového portfolia Komerční banky.
Customer Satisfaction Analysis of Deloitte Belgium and Recommendations Regarding its Improvement
Kašová, Lenka ; Kábrtová, Jana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The diploma thesis deals with customer satisfaction analysis of Deloitte Belgium. The thesis is based on a comparison of theoretical knowledge with practical skills, gained within the internship at Deloitte. The method of face-to-face interviews was employed to obtain a valuable client feedback and perform customer satisfaction analysis. Based on the data evaluation, a number of areas for future development were indicated. Proposals regarding improvement of customer satisfaction measurement methods and enhancement of a current level of customer satisfaction are given.

Viz též: podobná jména autorů
4 Kašová, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.