Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komparace školní družiny a dětského klubu v Základní škole Dobřany
KLINKOVSKÁ, Gabriela
Práce se zabývá srovnáním školní družiny a dětského klubu v Základní škole Dobřany. V první části je charakterizována školní družina obecně dle legislativy a dostupné literatury a zároveň činnost školní družiny na konkrétní základní škole. Dále jsou popsány cíle, činnosti a personální zajištění školní družiny. V druhé části je charakterizován dětský klub obecně dle dostupných dokumentů a na konkrétním případě jsou popsány podmínky založení a fungování včetně specifik tohoto zařízení. Třetí část práce se zabývá shrnutím činností školní družiny a dětského klubu v Základní škole Dobřany. Ve shrnutí práce dojdeme ke zjištění, že dvě zařízení na jedné škole, které se starají o volný čas dětí po skončení vyučování z 1. - 5. tříd, mohou mít rozdílnou náplň práce, systém přijímaní dětí, provozní dobu i nabídku činností. Z práce také vyplívá potřeba alespoň minimálního pedagogického vzdělání pro lidi, kteří pracují s dětmi, i když to v tomto případě není přímo legislativou vyžadováno.
Proces zavádění individuálního vzdělávacího plánu u žákyně s parciálními poruchami a nadáním na Základní škole v Dobřanech
KLINKOVSKÁ, Gabriela
Bakalářská práce je rozdělená do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmu individuální vzdělávací plán, vymezením některých pojmů z oblasti parciálních poruch, dále pak problematice nadaných dětí. Praktická část obsahuje případovou studii žákyně základní školy, které se týká proces zavádění individuálního vzdělávacího plánu. Jsou v ní zachyceny postřehy a zjištění, které si zapisovala třídní učitelka, která s Marií pracovala. Je zde také ukázka z Mariina hodnocení, popis jakých výsledků dosahovala a kde se projevovalo její nadání. Práce dále zahrnuje metodický popis této práce, konkrétně analýzu dokumentů, záznamy o žákyni a rozhovory s lidmi, kteří s ní nejvíce pracovali. Cílem práce je popis celého procesu zavádění a tvorby individuálního vzdělávacího plánu, jeho náležitosti a časová náročnost. Tato práce otevírá prostor k přemýšlení nad problematikou nedodržování čekací lhůty pro vyšetření v pedagogicko-psychologické poradně. Dále pak i nad dlouhou dobou celého procesu zavádění individuálního vzdělávacího plánu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.