Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kresba u předškolních dětí (vývojové hledisko s přesahem do základní školy)"
Kašová, Ivana ; Sotáková, Hana (vedoucí práce) ; Kucharská, Anna (oponent)
Anotace: Diplomová práce se zabývá vývojovým obdobím a kresbou postavy dětí předškolního a raného školního věku. Teoretická část popisuje vývoj dětí v tomto období, jejich vývojové zvláštnosti a determinanty ovlivňující vývoj. Dále se zabývá kresbou dětí, jejími vývojovými fázemi, zvláště pak kresbou lidské postavy. Praktická část je zaměřena na kresbu postavy dětí v mateřské škole a dále pak ve škole základní. Je rozdělena do dvou fází. V první fázi je kresba vyhodnocována dle Testu kresby postavy úpravě J. Šturmy a M. Vágnerové z roku 1982. Zjištěné výsledné hodnoty jsou dále interpretovány z hlediska kvantitativního i kvalitativního. Zajímavým případům se pak podrobně věnuje druhá fáze výzkumu. Praktická část dále potvrzuje nebo vyvrací stanovené hypotézy. V závěru je shrnuta celá práce, přínos výzkumu a využití pro pedagogické pracovníky. Klíčová slova: Předškolní věk, raný školní věk, vývoj dítěte, vývoj kresby, kresba postavy, test kresby postavy, hodnocení, případová studie
Kresba u předškolních dětí (vývojové hledisko s přesahem do základní školy)"
Kašová, Ivana ; Sotáková, Hana (vedoucí práce) ; Kucharská, Anna (oponent)
Anotace: Diplomová práce se zabývá vývojovým obdobím a kresbou postavy dětí předškolního a raného školního věku. Teoretická část popisuje vývoj dětí v tomto období, jejich vývojové zvláštnosti a determinanty ovlivňující vývoj. Dále se zabývá kresbou dětí, jejími vývojovými fázemi, zvláště pak kresbou lidské postavy. Praktická část je zaměřena na kresbu postavy dětí v mateřské škole a dále pak ve škole základní. Je rozdělena do dvou fází. V první fázi je kresba vyhodnocována dle Testu kresby postavy úpravě J. Šturmy a M. Vágnerové z roku 1982. Zjištěné výsledné hodnoty jsou dále interpretovány z hlediska kvantitativního i kvalitativního. Zajímavým případům se pak podrobně věnuje druhá fáze výzkumu. Praktická část dále potvrzuje nebo vyvrací stanovené hypotézy. V závěru je shrnuta celá práce, přínos výzkumu a využití pro pedagogické pracovníky. Klíčová slova: Předškolní věk, raný školní věk, vývoj dítěte, vývoj kresby, kresba postavy, test kresby postavy, hodnocení, případová studie
Realizace komunitní práce sociálními pracovníky v hospicích
KAŠOVÁ, Ivana
Bakalářská práce se soustředí na popis kompetencí sociálního pracovníka v lůžkových hospicích, jeho práci s veřejností a předkládá návrhy výkonu komunitní práce v hospicové péči. První část práce se zabývá vymezením pojmu hospicová péče, popisem jejích forem a ekonomické situace. Dále popisuje úkoly sociálních pracovníků v oblasti hospicové péče a v souvislosti s výčtem náplně práce sociálních pracovnic v konkrétních hospicích, nastiňuje angažovanost sociálních pracovníků lůžkových hospiců v procesu komunitní práce. Na základě popisu problematických oblastí hospicové péče v práci s veřejností ve čtvrté kapitole byly v poslední kapitole formulovány kategorie, na nichž bylo závislé zjištění realizace komunitní práce v konkrétních lůžkových hospicích.
Výtvarný projev dětí s nestandardním chováním
KAŠOVÁ, Ivana
Bakalářská práce je zaměřena na charakteristiky výtvarného projevu období v předškolním věku u dětí s nestandardním chováním (čímž je myšlena především hyperaktivita, záchvaty vzteku, obtížná socializace apod.). Teoretická část se zabývá vývojovým obdobím v předškolním věku, znaky chování v tomto období u běžných dětí a možnými příčinami a odchylkami v chování u předškolních dětí. Popisuje též vývoj výtvarného projevu v tomto období a specifické znaky výtvarného vyjadřování dětí s odchylkami v chování. Praktická část ukazuje, na vzorku dětí s nestandardním chováním, některé typické znaky jejich výtvarného projevu. Dále potvrzuje nebo vyvrací stanovené hypotézy.

Viz též: podobná jména autorů
4 Kašová, Ivana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.