Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace
Kňávová, Pavla ; Selby, Richard (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací aplikovanou na developerský projekt výstavby řadových domů v lokalitě Černá cesta Olomouc-Nemilany, v rámci podpory a rozvoje bydlení v této obci. Teoretická část diplomové práce definuje pojem marketing a postavení marketingové komunikace v marketingovém mixu. Představuje jednotlivé komunikační nástroje a jejich využití ve stavebnictví. Praktická část se potom zaměřuje na analýzy marketingové komunikace firmy a současného tržního prostředí. V dotazníkovém šetření jsou zjišťovány názory respondentů a na základě všech získaných informací je navržen plán marketingové komunikace a jsou zvoleny nejvhodnější komunikační nástroje. Závěrečná část diplomové práce zhodnocuje výsledky a navrhuje opatření z hlediska efektivnosti a realizovatelnosti propagační koncepce marketingové strategie nového developerského projektu. Přínosem diplomové práce by měla být inovace obchodních činností firmy a prezentace výsledků pro teorii i praxi v oblasti marketingové komunikace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.