Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový plán pro letoun L410 NG společnosti Aircraft Industries, a.s.
Juráková, Hana ; Mertl, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá sestavením marketingového plánu pro letoun L 410 NG, vyráběný firmou Aircraft Industries a.s. První část práce zahrnuje obecné teoretické poznatky, zaměřující se na proces sestavení plánu pomocí rozboru vnějšího okolí SLEPTE, Porterova modelu pěti konkurenčních sil, analýzy SWOT a marketingového mixu 5P. Ve druhé analytické části je tato základní teorie aplikována na uvedenou firmu. V závěrečné části práce jsou na základě zjištěných fakt a výsledků analýz navrhnuty jednotlivé kroky nového marketingového plánu včetně nákladů a časového harmonogramu.
Marketingový plán pro letoun L410 NG společnosti Aircraft Industries, a.s.
Juráková, Hana ; Mertl, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá sestavením marketingového plánu pro letoun L 410 NG, vyráběný firmou Aircraft Industries a.s. První část práce zahrnuje obecné teoretické poznatky, zaměřující se na proces sestavení plánu pomocí rozboru vnějšího okolí SLEPTE, Porterova modelu pěti konkurenčních sil, analýzy SWOT a marketingového mixu 5P. Ve druhé analytické části je tato základní teorie aplikována na uvedenou firmu. V závěrečné části práce jsou na základě zjištěných fakt a výsledků analýz navrhnuty jednotlivé kroky nového marketingového plánu včetně nákladů a časového harmonogramu.

Viz též: podobná jména autorů
2 Juráková, Helena
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.