Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Křesťanská výchova dětí v předškolním věku
Junková, Jana ; Matějek, Marek (vedoucí práce) ; Eliáš, Vojtěch (oponent)
RESUMÉ Křesťanská výchova dětí v předškolním věku je téma, které jsem si zvolila pro svou diplomovou práci. Diplomová práce prověřuje, metodou porovnání teoretických poznatků s aplikací v praxi a realizací v projektech, následující hypotézu: Rozvíjí-li předškolní křesťanská výchova na základě respektování vývojových, věkových a individuálních zvláštností, harmonicky všechny stránky osobnosti dítěte, včetně duchovní, předpokládám, že děti jsou schopné žít křesťanské hodnoty ve své vrstevnické sociální skupině v každodenním životě a na svém stupni vývoje svou víru prožívat a také ji, na základě porozumění řeči symbolů a gest, slavit. Práce je rozdělena na tři celky. První celek podává náhled na výchovu harmonické osobnosti dítěte. Nejprve na základě odborné literatury popisuje vývojové zvláštnosti dítěte, formování osobnosti a identity. Popisuje socializaci, analyzuje postavení dítěte v kolektivu mateřské školy, která je místem první soustavné formace dítěte v heterogenní sociální skupině a doplňkem výchovy rodinné. Stanovuje stěžejní význam zakotvení a výchovy v rodině. Druhý celek stanovuje cíle křesťanské výchovy k přijetí Boha a jeho poselství. Uvádí falešné i spásné představy o Bohu, který se definitivně zjevuje v Ježíši Kristu. Vedle všedních dnů mají v životě dítěte význam slavnosti. Třetí celek se...
Křesťanská výchova dětí v předškolním věku
Junková, Jana ; Matějek, Marek (vedoucí práce) ; Eliáš, Vojtěch (oponent)
RESUMÉ Křesťanská výchova dětí v předškolním věku je téma, které jsem si zvolila pro svou diplomovou práci. Diplomová práce prověřuje, metodou porovnání teoretických poznatků s aplikací v praxi a realizací v projektech, následující hypotézu: Rozvíjí-li předškolní křesťanská výchova na základě respektování vývojových, věkových a individuálních zvláštností, harmonicky všechny stránky osobnosti dítěte, včetně duchovní, předpokládám, že děti jsou schopné žít křesťanské hodnoty ve své vrstevnické sociální skupině v každodenním životě a na svém stupni vývoje svou víru prožívat a také ji, na základě porozumění řeči symbolů a gest, slavit. Práce je rozdělena na tři celky. První celek podává náhled na výchovu harmonické osobnosti dítěte. Nejprve na základě odborné literatury popisuje vývojové zvláštnosti dítěte, formování osobnosti a identity. Popisuje socializaci, analyzuje postavení dítěte v kolektivu mateřské školy, která je místem první soustavné formace dítěte v heterogenní sociální skupině a doplňkem výchovy rodinné. Stanovuje stěžejní význam zakotvení a výchovy v rodině. Druhý celek stanovuje cíle křesťanské výchovy k přijetí Boha a jeho poselství. Uvádí falešné i spásné představy o Bohu, který se definitivně zjevuje v Ježíši Kristu. Vedle všedních dnů mají v životě dítěte význam slavnosti. Třetí celek se...

Viz též: podobná jména autorů
1 JUNKOVÁ, Jindřiška
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.