Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace velkých sítí čerpacích stanic působících na českém trhu
Juščíková, Michaela ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Cílem bakalářské práce Marketingová komunikace velkých sítí čerpacích stanic působících na českém trhu je popsat situaci prodeje pohonných hmot v českém prostředí, obvyklé marketingové aktivity čerpadlářských sítí a nákupní chování spotřebitelů při výběru čerpací stanice. Teoretická část práce obsahuje stručné shrnutí pojmu marketing, vysvětlení marketingového mixu, základní pojmy marketingového výzkumu a popis současné situace na trhu pohonných hmot. Praktická část se zabývá sekundárním a primárním výzkumem. Sekundární výzkum popisuje marketingové aktivity vybraných sítí čerpacích stanic v České republice. Primární výzkum, který byl proveden dotazníkovou metodou, popisuje zvyklosti spotřebitelů při nákupu pohonných hmot. Práci uzavírá doporučení vyplývající ze zjištění primárního výzkumu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.