Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Optimal Route Planning for Electric Vehicles
Juřík, Tomáš ; Franek, Lešek (oponent) ; Fiedler, Petr (vedoucí práce)
V této práci popisujeme algoritmy, které umí vypočítat trasy pro elektické vozidla. Tyto trasy mohou být vypočítány v závislosti na jednoduchých metrikách, jako jsou například vzdálenost a doba dojezdu, nebo v závislosti na pokročilejší metrice, jako je například energeticky optimální metrika. Tato metrika je parametrizovatelná konstrukcí elektrického vozidla. Dále popisujeme nový algoritmus, který vypočítá energeticky optimální trasy, které jsou více přijatelné pro řidiče, protože zároveň zohledňují metriku času při výpočtu trasy.
Sběrnice PCI express modul logického analyzátoru
Juřík, Tomáš ; Macho, Tomáš (oponent) ; Valach, Soběslav (vedoucí práce)
Cílem této práce je implementace jednoduchého logického analyzátoru do hradlového pole připojeného k sběrnici PCI-Express. Dále jsou vytvořeny moduly čtyř čítačů pro generování testovacích dat. V práci je popisán princip funkce logického analyzátoru. Je také rozebrána vývojová vývojová karta Spartan-3 PCI Express Starter Kit a architektura hradlových polí Xilinx Spartan-3. Uvedeny jsou jednotlivé kroky vývoje součástí logického analyzátoru.
Sběrnice PCI express modul logického analyzátoru
Juřík, Tomáš ; Macho, Tomáš (oponent) ; Valach, Soběslav (vedoucí práce)
Cílem této práce je implementace jednoduchého logického analyzátoru do hradlového pole připojeného k sběrnici PCI-Express. Dále jsou vytvořeny moduly čtyř čítačů pro generování testovacích dat. V práci je popisán princip funkce logického analyzátoru. Je také rozebrána vývojová vývojová karta Spartan-3 PCI Express Starter Kit a architektura hradlových polí Xilinx Spartan-3. Uvedeny jsou jednotlivé kroky vývoje součástí logického analyzátoru.
Optimal Route Planning for Electric Vehicles
Juřík, Tomáš ; Franek, Lešek (oponent) ; Fiedler, Petr (vedoucí práce)
V této práci popisujeme algoritmy, které umí vypočítat trasy pro elektické vozidla. Tyto trasy mohou být vypočítány v závislosti na jednoduchých metrikách, jako jsou například vzdálenost a doba dojezdu, nebo v závislosti na pokročilejší metrice, jako je například energeticky optimální metrika. Tato metrika je parametrizovatelná konstrukcí elektrického vozidla. Dále popisujeme nový algoritmus, který vypočítá energeticky optimální trasy, které jsou více přijatelné pro řidiče, protože zároveň zohledňují metriku času při výpočtu trasy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.