Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingové komunikace automobilek na českém masmediálním trhu
Joukl, Jiří ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Haucková, Marta (oponent)
Cílem této práce je popsat reklamu, mediální plánování, jednotlivá média a charakterizovat český automobilový trh. Následně provést analýzu reklam na osobní automobily v roce 2013 v televizi, v rádiu a v tisku. Obecně charakterizovat reklamy na masmediálním trhu a zjistit jak jsou tato média využívána a identifikovat jejich vzájemné odlišnosti. Na závěr se zaměřit na prvních 5 automobilových značek podle pořadí na trhu a zjistit plánování propagace na jejich jednotlivé modely. K této analýze budou využívány popisné statistiky.
Determinanty zákaznické spokojenosti v rámci ponákupního chování
Joukl, Jiří ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Bína, Vladislav (oponent)
Cílem bakalářské práce je popsat zákonitosti spotřebního chování, popsat kupní rozhodovací proces spotřebitele, zaměřit se na fázi ponákupního chování a metody její analýzy a aplikovat získané poznatky pro analýzu ponákupního chování zákazníků využívajících mobilní služby společnosti Telefonica Czech a. s.

Viz též: podobná jména autorů
1 Joukl, Jaromír
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.