Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vztah kvality života a psychické odolnosti a vytrvalosti u hráčů parahokeje a vozíčkářského rugby
Jiskrová, Markéta ; Daďová, Klára (vedoucí práce) ; Pavlová, Ilona (oponent)
v českém jazyce Cíl: Cílem mé práce je zjistit, zda na základě vybraných pozitivních psychologických konstruktů (resilience, hardiness, grit) můžeme predikovat obecnou i sportovně specifickou kvalitu života u sportovců s tělesným postižením. Metody: Studie se zúčastnilo 40 hráčů para hokeje a vozíčkářského rugby (z toho pouze dvě ženy). Pro získání potřebných dat jsme použili dotazník sestavený profesorem Martinem na Wayne State University. Ten obsahuje 6 dílčích částí - obecné informace, životní spokojenost, grit, resilience, sportovní angažovanost a hardiness. K překladu dotazníku byla použita metoda "překladu a zpětného překladu". K analýze získaných dat jsme použili statistický program IBM SPSS 22.00. Výsledky: Životní spokojenost můžeme nejlépe predikovat na základě hardines (R = 0,686), ale i resilience (R = 0,496) a grit (R = 0,340). Predikovat sportovní angažovanost můžeme pouze na základě resilience (R = 0,374). Doporučujeme hledat další možné pozitivní konstrukty, které by mohly lépe predikovat sportovní angažovanost. Klíčová slova: kvalita života, sportovní angažovanost, životní spokojenost, psychická odolnost, psychická vytrvalost, grit, resilience, hardiness, para hokeje, vozíčkářské rugby
Postavení asistenta pedagoga v běžné třídě
Jiskrová, Markéta ; Daďová, Klára (vedoucí práce) ; Migdauová, Alena (oponent)
Název bakalářské práce: Postavení asistenta pedagoga v běžné třídě Pracoviště: UK FTVS, Katedra zdravotní TV a tělovýchovného lékařství Autor: Markéta Jiskrová Studijní obor: Tělesná výchova a sport osob se specifickými potřebami Vedoucí práce: PhDr. Klára Daďová, Ph.D. Rok obhajoby: 2017 Abstrakt Cíl: Cílem bakalářské práce je zanalyzování postavení asistenta pedagoga v běžné třídě. Metody: Hlavní použitá metoda byla explorativní (dotazovací). K tomu byly využity 2 ankety složené z šestnácti otázek. Bylo osloveno 54 učitelů, kteří pracují s asistentem pedagoga a 49 asistentů. Z toho odpovědělo 43 % učitelů a 41 % asistentů ve věku 20-60 let. Výsledky: Z ankety vyplynulo, že asistenti byli téměř polovinou oslovených učitelů zprvu vnímáni negativně. Nicméně u většiny učitelů se tento postoj změnil během spolupráce s asistentem na pozitivní. Pozitivním způsobem se změnila práce žáka se speciálními vzdělávacími potřebami. Asistenti jsou pro žáky autoritou a zároveň s nimi udržují pozitivní vztahy. Klíčová slova: Asistent pedagoga, podpůrná opatření, inkluzivní a integrativní vzdělávání, žák se speciálně vzdělávacími potřebami.
Vztah kvality života a psychické odolnosti a vytrvalosti u hráčů parahokeje a vozíčkářského rugby
Jiskrová, Markéta ; Daďová, Klára (vedoucí práce) ; Pavlová, Ilona (oponent)
v českém jazyce Cíl: Cílem mé práce je zjistit, zda na základě vybraných pozitivních psychologických konstruktů (resilience, hardiness, grit) můžeme predikovat obecnou i sportovně specifickou kvalitu života u sportovců s tělesným postižením. Metody: Studie se zúčastnilo 40 hráčů para hokeje a vozíčkářského rugby (z toho pouze dvě ženy). Pro získání potřebných dat jsme použili dotazník sestavený profesorem Martinem na Wayne State University. Ten obsahuje 6 dílčích částí - obecné informace, životní spokojenost, grit, resilience, sportovní angažovanost a hardiness. K překladu dotazníku byla použita metoda "překladu a zpětného překladu". K analýze získaných dat jsme použili statistický program IBM SPSS 22.00. Výsledky: Životní spokojenost můžeme nejlépe predikovat na základě hardines (R = 0,686), ale i resilience (R = 0,496) a grit (R = 0,340). Predikovat sportovní angažovanost můžeme pouze na základě resilience (R = 0,374). Doporučujeme hledat další možné pozitivní konstrukty, které by mohly lépe predikovat sportovní angažovanost. Klíčová slova: kvalita života, sportovní angažovanost, životní spokojenost, psychická odolnost, psychická vytrvalost, grit, resilience, hardiness, para hokeje, vozíčkářské rugby
Postavení asistenta pedagoga v běžné třídě
Jiskrová, Markéta ; Daďová, Klára (vedoucí práce) ; Migdauová, Alena (oponent)
Název bakalářské práce: Postavení asistenta pedagoga v běžné třídě Pracoviště: UK FTVS, Katedra zdravotní TV a tělovýchovného lékařství Autor: Markéta Jiskrová Studijní obor: Tělesná výchova a sport osob se specifickými potřebami Vedoucí práce: PhDr. Klára Daďová, Ph.D. Rok obhajoby: 2017 Abstrakt Cíl: Cílem bakalářské práce je zanalyzování postavení asistenta pedagoga v běžné třídě. Metody: Hlavní použitá metoda byla explorativní (dotazovací). K tomu byly využity 2 ankety složené z šestnácti otázek. Bylo osloveno 54 učitelů, kteří pracují s asistentem pedagoga a 49 asistentů. Z toho odpovědělo 43 % učitelů a 41 % asistentů ve věku 20-60 let. Výsledky: Z ankety vyplynulo, že asistenti byli téměř polovinou oslovených učitelů zprvu vnímáni negativně. Nicméně u většiny učitelů se tento postoj změnil během spolupráce s asistentem na pozitivní. Pozitivním způsobem se změnila práce žáka se speciálními vzdělávacími potřebami. Asistenti jsou pro žáky autoritou a zároveň s nimi udržují pozitivní vztahy. Klíčová slova: Asistent pedagoga, podpůrná opatření, inkluzivní a integrativní vzdělávání, žák se speciálně vzdělávacími potřebami.
Výběr mobilního telefonu pro zaměstnance vybrané společnosti
Jiskrová, Markéta ; Houšková Beránková, Martina (vedoucí práce) ; Mudrychová, Kristýna (oponent)
Cílem této bakalářské práce je výběr mobilních telefonů pro zaměstnance vybrané společnosti za pomoci metod vícekriteriálního rozhodování. První část práce se zabývá obecnou problematikou vícekriteriální analýzy variant, metodami stanovení vah kritérií a metodami výběru kompromisní varianty. Tato část se zaměřuje především na Saatyho metodu, metodu váženého součtu a metodou AHP, které jsou v druhé části práce aplikovány v praxi. Druhá část je tvořena případovou studií, která je nepřímo rozdělena na dvě části. V první části případové studie je uveden popis společnosti Staropramen, s. r. o., postup výběru mobilních telefonů ve společnosti a popis požadovaných parametrů. Druhá část případové studie je věnována simulaci výběrového řízení a aplikaci metod váženého součtu a metody AHP na vybrané mobilní telefony. V závěru jsou společnosti doporučeny vhodné metody, které lze aplikovat na různá výběrová řízení.

Viz též: podobná jména autorů
3 Jiskrová, Martina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.