Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační strategie neziskových organizací /mateřská školka/
Jersáková, Rut ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je analýza trhu mateřských školek v Nymburce pro zjištění, jestli je na trhu místo pro novou mateřskou školu. Popisuje specifika marketingového mixu neziskových organizací. Zabývá se také technickými a výukovými poţadavky mateřské školy. Analyzuje poptávku po mateřské škole a v průzkumu trhu zkoumá hlavní zaměření mateřské školy, které by vyhovovalo potencionálním zákazníkům. Popisuje konkurenci a její nabídku. A nakonec se věnuje propagaci mateřské školy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.