Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti aplikace manažerských stylů v mateřské škole
Jeremiášová, Alena ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Název: Možnosti aplikace manažerských stylů v mateřské škole Autor: Alena Jeremiášová Katedra: Pedagogická fakulta Vedoucí práce: Mgr. Jiří Trunda Abstrakt: Tématem této práce jsou možnosti aplikace manažerských stylů v mateřské škole. V teoretické části je rozebrán rozdíl mezi pojmem řízení lidí a vedení lidí. V další kapitole jsou roztříděny styly manažerské práce podle různých autorů. Následující kapitola definuje funkce manažera a rozebírá jeho kompetence. Následně je nastíněna situace ve školství po roce 1989 a součástí této kapitoly je také vymezení současné úlohy ředitelky a zástupkyně ředitelky, jejich práva, kompetence a povinnosti. V empirické části jsou stanoveny problémové otázky a popsána metoda a metodika výzkumu. K dosažení cíle této práce bylo zvoleno dotazníkové šetření. Na základě vyhodnocení dotazníkového šetření byly získány poznatky, které daly odpověď na otázky týkající se stylů vedení v mateřských školách v Hradci Králové a blízkém okolí. Na závěr byly poznatky shrnuty do tabulek a grafů a vyhodnoceny.
Možnosti aplikace manažerských stylů v mateřské škole
Jeremiášová, Alena ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Název: Možnosti aplikace manažerských stylů v mateřské škole Autor: Alena Jeremiášová Katedra: Pedagogická fakulta Vedoucí práce: Mgr. Jiří Trunda Abstrakt: Tématem této práce jsou možnosti aplikace manažerských stylů v mateřské škole. V teoretické části je rozebrán rozdíl mezi pojmem řízení lidí a vedení lidí. V další kapitole jsou roztříděny styly manažerské práce podle různých autorů. Následující kapitola definuje funkce manažera a rozebírá jeho kompetence. Následně je nastíněna situace ve školství po roce 1989 a součástí této kapitoly je také vymezení současné úlohy ředitelky a zástupkyně ředitelky, jejich práva, kompetence a povinnosti. V empirické části jsou stanoveny problémové otázky a popsána metoda a metodika výzkumu. K dosažení cíle této práce bylo zvoleno dotazníkové šetření. Na základě vyhodnocení dotazníkového šetření byly získány poznatky, které daly odpověď na otázky týkající se stylů vedení v mateřských školách v Hradci Králové a blízkém okolí. Na závěr byly poznatky shrnuty do tabulek a grafů a vyhodnoceny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.