Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Fashion blogs as a mean of promotion for companies in the fashion industry
Jenisová, Veronika ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Machek, Martin (oponent)
Tato diplomová práce se týká používání módních blogů jako prostředku propagace firem působících v módním průmyslu. Ve spolupráci se společností GANT Česká republika, s.r.o. uvedu příklad, jak praktická spolupráce firmy a módních bloggerů na českém trhu může vypadat. Poukážu na základě jakých kritérií se společnost rozhodne pro interakci s blogerem, jak samotná spolupráce probíhá a jaké jsou možnosti i pro budoucnost. Práce se skládá ze dvou částí. První z nich je teoretická a dotýká se témat, jako jsou značky, módní průmysl a nový fenomén blogů v tomto odvětví, kdy firmy začaly používat blogy jako propagační nástroj pro povědomí o značce. Druhá část je praktická dávat a zmíňuje charakteristiky blogera a čtenáře blogu. Taktéž budou zmíněny přesné kroky, jak spolupracovat s blogeřmi.
The proposal for a new promotional campaign for AIESEC Prague
Jenisová, Veronika ; Zapletalová, Šárka (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Cílem této práce je navhrnout koncept nové propagační kampaně, která se týká náboru studentů Vysoké školy ekonomické (VŠE) na zahraniční odborné stáže přes studentskou organizaci AIESEC. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části se komplexně věnuji propagaci. Tato část je také věnována problematice správného naplánování propagační kampaně a vytvoření průzkumu trhu. Praktická část obsahuje zhodnocení předchozí kampaně a návrh nové. Trendy v současné komunikaci představují orientaci na zákazníka, který je stále více náročnější. Propagační kampaň jsem proto navrhla specificky podle požadavků studentů VŠE. Brala jsem ohled na propagační kanály a prostředky, které lze v rámci propagace na VŠE použít.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.