Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ochrana osobních údajů ve vybraných základních školách
Ježilová, Kristýna ; Urbanová, Eva (vedoucí práce) ; Maginec, Jan (oponent)
Kristýna Ježilová Školský management Ochrana osobních údajů ve vybraných základních školách ABSTRAKT Bakalářská práce se zaměřuje na to, jak funguje ochrana osobních údajů ve školství, a jak na tuto problematiku nahlížejí vybraní ředitelé základních škol v České republice. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část vysvětluje a popisuje pomocí odborných zdrojů důležité pojmy tzv. GDPR - General Data Protection Regulation, jako je osobní údaj, ochrana osobních údajů, pověřenec, zásady ochrany osobních údajům, subjekt, správce a zpracovatel v kontextu právní úpravy GDPR, seznamuje nás s historií GDPR, s právní úpravou a se zásadami ochrany osobních údajů Dále je zde popsáno GDPR v samotném školství, jaké mají školy a školská zařízení povinnosti a co je to souhlas se zpracováním osobních údajů. V praktické části bylo zjišťováno pomocí kvalitativního šetření formou rozhovorů s řediteli škol, jakým způsobem základní školy v České republice dodržují legislativu v oblasti ochrany osobních údajů. Cílem práce bylo analyzovat a komparovat pozitiva a negativa implementace GDPR do oblasti školství. Za pomoci kvalitativního výzkumu byly zkušenosti respondentů analyzovány a zjištěny pozitivní a negativní dopady GDPR na vybrané základní školy. Na realizaci výzkumu navazuje vyhodnocení dat a závěr...
Úloha asistenta pedagoga na 1. stupni ZŠ
Ježilová, Kristýna ; Mazáčová, Nataša (vedoucí práce) ; Poche Kargerová, Jana (oponent)
KRISTÝNA JEŽILOVÁ ÚLOHA ASISTENTA PEDAGOGA NA 1. STUPNI ZŠ ABSTRAKT Diplomová práce pojednává o profesi asistenta pedagoga a jeho interakci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a o tom, jak na svoji práci nahlížejí samotní asistenti. Teoretická část vysvětluje důležité pojmy, které jsou pro tuto profesi stěžejní, tedy společné vzdělávání, kdo je to asistent pedagoga a co potřebuje ke své práci a kdo jsou to žáci se SVP. Část praktická se snaží pomocí kvalitativního šetření blíže nastínit práci asistenta pedagoga. Zajímalo mě, jak na tuto práci nahlížejí samotní asistenti, což se snažím zjistit pomocí výzkumných metod - rozhovoru a pozorováním. Na základě výsledků výzkumného šetření je zpracován závěr šetření, kde jsou shrnuty všechny získané poznatky. Cílem práce je tedy zjistit, jakou úlohu mají asistenti pedagoga a jak pomáhají žákům se SVP, jak na svoji práci sami asistenti nahlížejí, jak se jejich názor na toto povolání liší, v čem je stejný.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.