Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový plán společnosti Holmes Place v České republice
Ješinová, Barbora ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ješinová, Tereza (oponent)
Bakalářská práce Marketingový plán společnosti Holmes Place v České republice je analýzou marketingových kampaní z roku 2010 a návrhem nové kampaně pro rok 2011. Práce je podložená teoretickými poznatky a ověřená skutečnou praxí. Zahrnuje analýzu současné situace klubů Holmes Place na českém trhu, jejich slabé a silné stránky a také příležitosti a hrozby. Na základě aktuálních firemních zdrojů bude vytvořen návrh marketingové kampaně, který bude předložen vedení firmy a pokud bude mít pozitivní ohlasy, stane se základním materiálem k realizaci jarní kampaně.
Marketingová strategie klubů Holmes Place v České republice pro rok 2009
Ješinová, Tereza ; Murray, Stanislav (oponent) ; Malecha, Petr (vedoucí práce)
Název Marketingová strategie klubů Holmes Place v České republice pro rok 2009 Cíl práce Hlavním cílem práce je vytvoření marketingového plánu pro kluby Holmes Place v České republice pro rok 2009 včetně vyhodnocení prvního čtvrtletí po zavedení tohoto plánu do reality. Marketingový plán musí vycházet ze současné situace klubů Holmes Place i prostředí na trhu. Jeho cílem je dosažení zvýšení zisku společnosti a celkové zavedení značky Holmes Place do českého prostředí. Metoda V práci jsem použila popisnou analýzu, SWOT analýzu a metodu přípravy marketingového plánu. Hlavním informačním zdrojem se stali jednotliví zaměstnanci Holmes Place zodpovědní za dosažené výsledky společnosti. Výsledky Sestavení marketingového plánu klubů Holmes Place v České republice pro rok 2009 zahrnujícího návrhy a doporučení na zlepšení veškerých metod a procesů ovlivňujících prodejní aktivitu společnosti. Představení současné situace, v níž se Holmes Place nachází, slabých a silných stránek a vytvoření efektivního plánu, jak značku v českém prostředí posilnit a zvýšit zisk celé společnosti. Klíčová slova Marketing, marketingový mix, komunikační mix, marketingová strategie, marketingové cíle, zákazník, konkurence, segment, cenová politika, distribuční síť. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.