Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Měření virality faktorů v reklamě
Konvalinková, Monika ; Linhart, Zdeněk (vedoucí práce) ; Jeřábek, Zbyněk (oponent)
Bakalářská práce měří změnu postoje a míru zapamatování produktu a služby u humorné reklamy, která je komparována s informativní reklamou. V teoretické části jsou k tomu vymezeny pojmy jako reklama, humor v reklamě, postoje a paměť. V praktické části je pomocí dotazníkového šetření zkoumána změna postoje a míra zapamatování u dvou reklam, které jsou komparovány. Jedná se o humornou televizní reklamu od T-mobile a informativní reklamu od O2. Obě reklamy jsou konkurenty na trhu, propagují tedy podobné služby a cílí na stejný sortiment zákazníků. V práci je cíleno na studenty. Výsledky výzkumu jsou použity k návrhu na vylepšení reklam, které definují možné nedostatky obou spotů, co se týče zapamatovatelnosti značky a služby.
Příprava prodeje inovace i s firmou
Zaporozhchenko, Dmytro ; Linhart, Zdeněk (vedoucí práce) ; Jeřábek, Zbyněk (oponent)
Práce je zpracována na téma Příprava prodeje inovace i s firmou a byla aplikována na inovace Rozvoz jídel. Hlavním cílem práce bylo kvantifikovat faktory pro prodej inovace i s firmou a zhodnotit, zda a za jakých podmínek tento prodej je efektivní a reálný. Prodejnost se prokázalá na obratu ve segmentech: věk, rodinný stav. Spolehlivost obratu v segmentech byla prokázaná vztahem mezi váženým aritmetickym průměrem a mediánem. Dílčím cílem je identifikovat, zda a do jaké míry inovace může poskytnout zákazníkovi pocit svobody a dobré péče při využití této inovace. Práce obsahuje teoreticko-metodologickou část a vlastní práci dotazníkové šetření pro zjištění potenciálu růstu tržeb v segmentech. Jedná se o inovaci Rozvoz jídel pro zákazníky spadající do mladší a starší věkové skupiny a žijící samostatně. Pokročilé statistické metody nebyly použity protože byla vyloučena normalita zakládního souboru.
Propagace projektů a inovací na webu
Plekhanova, Alexandra ; Linhart, Zdeněk (vedoucí práce) ; Jeřábek, Zbyněk (oponent)
Testuje se propagace inovačního vzdělávacího portálu Udemy.com, který nabízí vzdělávání online. Přitom pojem vzdělávání v daném kontextu dotazování znamená nikoliv kvalifikační kurzy za účelem získání vysokoškolského nebo jiného odborného titulu ani diplomu, ale vzdělávání jako osobní a profesní rozvoj. Tudíž, v práci je zkoumána pouze online forma, nikoliv kontaktní vzdělávání. Cílem bakalářské práce bylo ověřit účinnost forem nabídky inovací a projektů rizikovým investorům a manažerům na webu. Projektem rozumíme webovou stránku. Praktická část zahrnuje především studii forem a kanálů propagace, účinnosti daných forem a kanálů a vlivu přidání jednotlivých médií za účelem zkrácení zavedení inovačního projektu Udemy.com. Zajímá nás především, z jakých médií potenciální zákazníci vnímají reklamu a propagaci vzdělávání online a jaká forma propagace pobízí studenta, dospělého a jakéhokoliv zájemce o aktivní účast na výuce a zapojení se do online kurzů.
Prestiž
Kurinnaia, Anna ; Linhart, Zdeněk (vedoucí práce) ; Jeřábek, Zbyněk (oponent)
Existuje celá řada faktorů, ovlivňujících poptávku po službách hotelů. Výběr a spokojenost návštěvníků také ovlivňuje prestiž hotelu, která ze své strany může ovlivnit postoj klientů, postavení na firmy trhu a její image.Tato bakalářská práce se zabývá analýzou faktorů, působících na rozhodovací proces zákazníků v oblasti hotelnictví, a otázkou, jak návštěva, setkání nebo komunikace s VIP osobou může ovlivnit budoucí poptávku hotelu. Cílem práce je otestovat faktory rozlišující segmenty trhu pro zvýšení obratu vytížením a propojením procesů ve vybraném hotelu.

Viz též: podobná jména autorů
2 JEŘÁBEK, Zdeněk
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.