Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Fyzikální simulace v grafické scéně
Javorka, Marián ; Herout, Adam (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Tento diplomový projekt se zaobírá problematikou fyzikální simulace aut. Program je vytvořen v programovacím jazyce C++ za pomoci knihoven OpenSceneGraph a Bullet, které jsou v práci v krátkosti představeny. Celá aplikace má formu jednoduché závodní hry pro jednoho, nebo dva hráče. Pomocí jednoduchého menu si uživatel může zvolit auto a počasí, které výrazně vplývá na jízdné vlastnosti vozidel. Jednou z možností  volby počasí je náhodné, kdy dochází k dynamické změně počasí během hry. V aplikaci se zohledňují vzájemné kolize aut spolu s kolizemi s terénem a bariérami na závodním okruhu.
Určení směru pohledu
Javorka, Marián ; Hradiš, Michal (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje detekci tváře a hlavních tvářových bodů a následnému vyhodnocení směru pohledu z videa snímaného webkamerou, nebo z uloženého video souboru na disku. Vypočítaný směr pohledu se zobrazí přímo na výstupu videa. Popisuje metody na detekci a úpravu hledaných tvářových bodů a způsoby určování směru pohledu. Program byl tvořený v prostředí C++ s využitím knihovny OpenCV. Testování proběhlo na operačních systémech Windows XP a Windows Vista.
Určení směru pohledu
Javorka, Marián ; Hradiš, Michal (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje detekci tváře a hlavních tvářových bodů a následnému vyhodnocení směru pohledu z videa snímaného webkamerou, nebo z uloženého video souboru na disku. Vypočítaný směr pohledu se zobrazí přímo na výstupu videa. Popisuje metody na detekci a úpravu hledaných tvářových bodů a způsoby určování směru pohledu. Program byl tvořený v prostředí C++ s využitím knihovny OpenCV. Testování proběhlo na operačních systémech Windows XP a Windows Vista.
Fyzikální simulace v grafické scéně
Javorka, Marián ; Herout, Adam (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Tento diplomový projekt se zaobírá problematikou fyzikální simulace aut. Program je vytvořen v programovacím jazyce C++ za pomoci knihoven OpenSceneGraph a Bullet, které jsou v práci v krátkosti představeny. Celá aplikace má formu jednoduché závodní hry pro jednoho, nebo dva hráče. Pomocí jednoduchého menu si uživatel může zvolit auto a počasí, které výrazně vplývá na jízdné vlastnosti vozidel. Jednou z možností  volby počasí je náhodné, kdy dochází k dynamické změně počasí během hry. V aplikaci se zohledňují vzájemné kolize aut spolu s kolizemi s terénem a bariérami na závodním okruhu.

Viz též: podobná jména autorů
2 Javorka, Martin
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.