Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Stav a možnosti rozvoje mluveného projevu žáků v hodinách českého jazyka a literatury
Jará, Vendula ; Hausenblas, Ondřej (vedoucí práce) ; Šmejkalová, Martina (oponent)
Diplomová práce je věnována problematice mluveného projevu ve výuce českého jazyka a literatury. V teoretické části jsou porovnávány změny, jichž pojetí mluveného projevu postupně dosáhlo. Součástí je dále jednoduchá analýza učebnic, jejímž cílem je komparace odlišných přístupů k výuce mluveného projevu. Praktická část diplomové práce je poté zaměřena na samotnou výuku projevu. Obsahuje principy, které by se měly stát východiskem pro rozvíjení vyjadřovacích schopností, zásady postupu při hodnocení projevů a náměty praktických činností, jimiž lze napomoci ke zlepšení mluveného projevu žáků.
Stav a možnosti rozvoje mluveného projevu žáků v hodinách českého jazyka a literatury
Jará, Vendula ; Šmejkalová, Martina (oponent) ; Hausenblas, Ondřej (vedoucí práce)
Diplomová práce je věnována problematice mluveného projevu ve výuce českého jazyka a literatury. V teoretické části jsou porovnávány změny, jichž pojetí mluveného projevu postupně dosáhlo. Součástí je dále jednoduchá analýza učebnic, jejímž cílem je komparace odlišných přístupů k výuce mluveného projevu. Praktická část diplomové práce je poté zaměřena na samotnou výuku projevu. Obsahuje principy, které by se měly stát východiskem pro rozvíjení vyjadřovacích schopností, zásady postupu při hodnocení projevů a náměty praktických činností, jimiž lze napomoci ke zlepšení mluveného projevu žáků.

Viz též: podobná jména autorů
2 Jára, Václav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.