Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingového plánu společnosti
Dorazilová, Iva ; Janovská, Lenka (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Má diplomová práce se zabývá návrhem marketingového plánu společnosti Aston com, s.r.o. která na trhu působí od roku 2004 ,a tudíž není mezi potencionálními zákazníky známa. Cílem je najít pro firmu Aston com, s. r. o., pomocí vhodných marketingových strategií, cestu k jejímu zviditelnění na trhu a proniknutí do povědomí zákazníků pomocí nabízených služeb. Nejprve uvedu teoretický základ marketingové strategie, dále se budu zabývat průzkumem trhu telekomunikačních technologií, následuje analýza aktuálního postavení Aston com , s.r.o. A poté se budu věnovat podrobnému návrhu pro zlepšení marketingové situace společnosti.
Využití programu RWCT v hodinách hudební výchovy na prvním stupni ZŠ
Janovská, Lenka ; Strejček, Jindřich (oponent) ; Tomková, Anna (vedoucí práce)
Tato diplomová práce osvětluje využívání postupů a metod programu RWCT v hodinách hudební výchovy na prvním stupni základní školy. Věnuje se trendům v oblasti základního vzdělávání, konkrétněji pak trendům ve výuce hudební výchovy. Zabývá se východisky a základní charakteristikou programu RWCT a v závěru shrnuje možnosti propojení obou těchto oblastí. Praktická část zjišťuje, jestli učitelé praktikující RWCT využívají metody i v hudební výchově. Dále obsahuje mé vlastní hodiny hudební výchovy, ve kterých využívám postupy a metody RWCT. Klíčová slova: hudební výchova, model Evokace - Uvědomění si významu - Reflexe, metody RWCT, výukový materiál
Návrh marketingového plánu společnosti
Dorazilová, Iva ; Janovská, Lenka (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Má diplomová práce se zabývá návrhem marketingového plánu společnosti Aston com, s.r.o. která na trhu působí od roku 2004 ,a tudíž není mezi potencionálními zákazníky známa. Cílem je najít pro firmu Aston com, s. r. o., pomocí vhodných marketingových strategií, cestu k jejímu zviditelnění na trhu a proniknutí do povědomí zákazníků pomocí nabízených služeb. Nejprve uvedu teoretický základ marketingové strategie, dále se budu zabývat průzkumem trhu telekomunikačních technologií, následuje analýza aktuálního postavení Aston com , s.r.o. A poté se budu věnovat podrobnému návrhu pro zlepšení marketingové situace společnosti.

Viz též: podobná jména autorů
3 Janovská, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.