Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Marketing města Bruntál
Janochová, Markéta ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Diplomové práce se věnuje marketingu města Bruntál. Hlavním cílem práce je analyzování marketingového mixu města Bruntál, dílčí cíl je sestavení doporučení pro rozvoj města. V úvodní části práce bude vysvětlen pojem marketing měst a obcí a budou zde uvedeny základní souvislosti týkající se městského marketingu. Následovat bude analýza nejdůleţitějších prvků marketingového mixu města -- produktu, materiálního prostředí, komunikačního mixu a prvku lidé. V rámci práce bude proveden marketingový výzkum zaměřený na zjištění spokojenosti obyvatel s životem ve městě Bruntál. V závěrečné části práce budou uvedeny doporučení a návody na zlepšení využívání prvků marketingového mixu vedením města.

Viz též: podobná jména autorů
1 Janochová, Marcela
1 Janochová, Michala
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.