Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh metodiky testování BI řešení
Jakubičková, Nela ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Zajíc, Ján (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou Business Intelligence a jeho testováním. Snaží se upozornit na odlišnosti od klasického softwarového testování a nakonec navrhnout metodiku testování BI řešení, která by mohla být využita v praxi na reálných projektech BI společností. Cílem práce je na základě teoretických poznatků o Business Intelligence a testování softwaru s důrazem na specifické vlastnosti a požadavky BI a v souladu s požadavky společnosti Clever Decision navrhnout metodiku testování BI řešení a vyzkoušet jí v praxi na reálném projektu společnosti Clever Decision. Práce je zpracována na základě prostudování odborné literatury z oblasti Business Intelligence, softwarového testování z českých i zahraničních zdrojů a zároveň na doporučeních a zkušenostech zaměstnanců společnosti Clever Decision. Jedná se o jeden z mála, ne-li z prvních zdrojů zabývajícím se metodikou testování BI řešení v českém jazyce. Práce by mohla posloužit i jako základ pro budoucí mnohem komplexnější metodiky testování BI řešení. Diplomovou práci lze rozdělit na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se snaží čtenáři vysvětlit účel využívání Business Intelligence v podnicích, seznamuje ho s jednotlivými komponentami BI řešení, dále pak samotným testováním, jednotlivými druhy testů s důrazem na odlišnosti a specifika Business Intelligence. Na teoretickou část navazuje navržená metodika testování BI řešení využívající generický vzor pro testování BI/DW řešení. Vrcholem praktické části je popis testování reálného BI projektu ve společnosti Clever Decision podle navržené metodiky.
Srovnání kamenného obchodu a e-shopu
Jakubičková, Nela ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Červenková, Marie (oponent)
Cílem bakalářské práce je ve shodných krocích procesu nákupu zhodnotit, zda má obchod ať již kamenný nebo elektronický zajištěnu stejnou úroveň podpory zákazníka při realizaci procesu nákupu. K dosažení tohoto cíle je sestavena sada kritérií, podle kterých je hodnocen a srovnáván vybraný kamenný obchod a e-shop. První a druhá část práce se zaměřuje na charakteristiku kamenného a elektronického obchodu, proces nákupu v nich a požadavky na podporu tohoto procesu. Tyto požadavky jsou vytvořeny na základě použitelnosti, přístupnosti a jiných aspektů spojených s procesem nákupu. Ve třetí části je vysvětlen způsob hodnocení obchodů podle stanovených kritérií a následně je provedeno ohodnocení a srovnání vybraného kamenného obchodu a e-shopu. V závěru je na základě zjištěných výsledků pro každý obchod uvedeno doporučení, které by mohlo vést k lepší úrovni podpory zákazníka při realizaci procesu nákupu právě v tomto obchodě.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.