Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Management of Undo/Redo Operations in Complex Environments
Jakubec, Karel ; Holubová, Irena (vedoucí práce) ; Lokoč, Jakub (oponent)
Během posledních třiceti let bylo prezentováno několik nelineárních algoritmů, jejichž snahou bylo zlepšit řízení operací undo a redo (zpět a vpřed). Takřka žádný však nenavrhoval, jak řídit tyto operace v prostředí s několika pracovními plochami, kde jednotlivé uživatelské akce na různých pracovních plochách mohou být navzájem provázány. Cílem této práce je vyvinout nový algoritmus, který by umožnil uživateli vzít zpět jakoukoli (nikoliv pouze poslední) akci a to právě v prostředí, kde uživatel pracuje na vícero pracovních plochách současně. Algoritmus se musí vypořádat se zavislostmi mezi jednotlivými akcemi a korektně je vyřešit tak, aby dokument zůstal ve stabilním stavu. Výsledky jsou prezentovány ve frameworku DaemonX.
Management of Undo/Redo Operations in Complex Environments
Jakubec, Karel ; Holubová, Irena (vedoucí práce) ; Lokoč, Jakub (oponent)
Během posledních třiceti let bylo prezentováno několik nelineárních algoritmů, jejichž snahou bylo zlepšit řízení operací undo a redo (zpět a vpřed). Takřka žádný však nenavrhoval, jak řídit tyto operace v prostředí s několika pracovními plochami, kde jednotlivé uživatelské akce na různých pracovních plochách mohou být navzájem provázány. Cílem této práce je vyvinout nový algoritmus, který by umožnil uživateli vzít zpět jakoukoli (nikoliv pouze poslední) akci a to právě v prostředí, kde uživatel pracuje na vícero pracovních plochách současně. Algoritmus se musí vypořádat se zavislostmi mezi jednotlivými akcemi a korektně je vyřešit tak, aby dokument zůstal ve stabilním stavu. Výsledky jsou prezentovány ve frameworku DaemonX.
Ultimate Code Designer
Jakubec, Karel ; Kofroň, Jan (oponent) ; Yaghob, Jakub (vedoucí práce)
Tato práce popisuje vývoj aplikace, která umožňuje navrhnout strukturu a kostru programu v grafickém rozhraní. Tato kostra je následně převedena do skutečného objektově orientovaného programovacího jazyka a vygenerována pro pozdější zkompilování. V práci jsou probrány různé typy generátorů a rozebrán způsob vytváření a formát souborů popisujících objektový jazyk. Jsou zde popisována rozhodnutí, která bylo nutno učinit během analýzy problému a následného vývoje, vč. volby programovacího jazyka a použitých knihoven.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.