|
Návrh změn informačního systému firmy
Dostál, Petr ; Ing.Rostislav Jakimov (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá optimalizací nákladů, správného výběru technologie pro usnadnění práce managementu a zaměstnanců ve firmě a také vylepšení jejich finanční stránky. Z teoretického hlediska práce popisuje danou oblast se zaměřením na Office 2010 a Office 365 a technologie související s implementováním. Dále uvádí přínosy výběru jednoho z těchto kancelářských balíčků. Vlastní řešení pak představuje návrh nástroje informačního systému – kancelářského balíku a výhody a nevýhody jednotlivých implementovaných řešení.
|
|
Marketingová strategie internetové společnosti
Pastor, Jiří ; Jakimov, Rostislav (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnout způsob jak vytvořit marketingovou strategii pro internetový portál nově založené společnosti, která se zabývá rezervačními službami. Práce obsahuje analýzu současné situace vnějšího a vnitřního prostředí rezervačních služeb. Na základě provedených analýz jsou vypracovány způsoby a doporučení pro další postup k propagaci internetového portálu a zisk nových uživatelů.
|
| |
| |
|
Návrh změn informačního systému firmy
Dostál, Petr ; Ing.Rostislav Jakimov (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá optimalizací nákladů, správného výběru technologie pro usnadnění práce managementu a zaměstnanců ve firmě a také vylepšení jejich finanční stránky. Z teoretického hlediska práce popisuje danou oblast se zaměřením na Office 2010 a Office 365 a technologie související s implementováním. Dále uvádí přínosy výběru jednoho z těchto kancelářských balíčků. Vlastní řešení pak představuje návrh nástroje informačního systému – kancelářského balíku a výhody a nevýhody jednotlivých implementovaných řešení.
|
|
Marketingová strategie internetové společnosti
Pastor, Jiří ; Jakimov, Rostislav (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnout způsob jak vytvořit marketingovou strategii pro internetový portál nově založené společnosti, která se zabývá rezervačními službami. Práce obsahuje analýzu současné situace vnějšího a vnitřního prostředí rezervačních služeb. Na základě provedených analýz jsou vypracovány způsoby a doporučení pro další postup k propagaci internetového portálu a zisk nových uživatelů.
|