Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie firmy Hyundai
Jíchová, Kristýna ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Bobák, Andrej (oponent)
Diplomová práce na téma Marketingová strategie Hyundai se zabývá rozborem marketingové strategie této společnosti a jejích konkurenčních výhod. Práce je rozdělena do dvou částí, kde první, teoretická, je zaměřena na vysvětlení pojmu marketing, používaných strategiích na mezinárodních trzích, dále pak na marketingový mix a jeho možnosti adaptace a na dostupná média a jejich vhodnosti pro různé potřeby firem. Také se věnuje formám výzkumu trhu, analýzám a PR. Druhá část je praktická a zabývá se automobilkou Hyundai. Je v ní analyzována strategie Hyundaie, její konkurenční výhody a média, která společnost používá, vztahy s veřejností a využití sportovních aktivit v rámci sponzoringu a propagace firmy. Dále je pak její součástí i analýza konkurenčního prostředí v České republice a postavení zkoumané společnosti. Na závěr jsou uvedeny dva výzkumy trhu, jeden agenturní o postavení značek a druhý provedený autorkou, který je zaměřen na majitele vozů Hyundai a jejich spokojenost, stejně tak jako na parametry, jež vlastníky vedly k nákupu vozu.
Infrastruktura podniků ubytovacích a stravovacích služeb v oblasti Blatensko
JÍCHOVÁ, Kristýna
Bakalářská práce se zabývá analýzou infrastruktury podniků ubytovacích a stravovacích služeb v oblasti Blatenska a definuje možnost dalšího rozvoje zkoumaných podniků na základě průzkumu zákaznických potřeb, vyjádření podnikatelů a dalších subjektů věnujících se zkoumaným službám a rozvoji vybraného území.
Obchodní spolupráce mezi Českou republikou a Keňou s přihlédnutím ke kulturním odlišnostem
Jíchová, Kristýna ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Lošťáková, Hana (oponent)
Cílem práce je vytvořit obraz vztahů ČR s Keňou. Je rozdělena do 4 kapitol, první představuje Keňu, zabývá se její historií a politickou situací, druhá kapitola pojednává o současném ekonomickém vztahu země a jejím zahraničním obchodu. Ve třetí kapitole jsou nastíněny vztahy s ČR, zatímco v poslední kapitole jsou uvedeny největší kulturní rozdíly, které mají vliv na obchodní jednání. Obě země jsou porovnány na základě kulturních dimenzí Geerta Hofstedeho.

Viz též: podobná jména autorů
3 JÍCHOVÁ, Kristýna
2 Jíchová, Klára
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.