Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tvorba vnitropodnikových směrnic
Husáková, Andrea ; Vaněček, Zdeněk (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou tvorby vnitropodnikových směrnic ve vybrané společnosti, které slouží k vedení účetnictví. Definuje základní pojmy v účetnictví a charakteristiku vnitropodnikových směrnic. Obsahuje návrhy vybraných vnitropodnikových směrnic, které usnadní orientaci účetní jednotce a povedou k zefektivnění celého procesu.
Marketingové využití sociálních sítí
Oulehla, Patrik ; Husáková, Andrea (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Bakalářská práce „Marketingové využití sociálních sítí“ se zabývá analýzou komunikace na sociální sítí u reálného podniku a následně předvádí návrh jak tuto komunikaci využít, eventuálně zlepšit pro prospěch podniku. Teoretická část se věnuje internetovému marketingu a možnosti využití, sociálními sítěmi a jejich správnému využití. Praktická část je zaměřena přímo na reálný podnik, kdy analyzuje využití sociálních sítí, zdatnosti oproti konkurenci, srovnání s konkurencí pomocí jistých marketingových metod a navrhuje zlepšení v oblasti sociálních sítí.
Tvorba vnitropodnikových směrnic
Husáková, Andrea ; Vaněček, Zdeněk (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou tvorby vnitropodnikových směrnic ve vybrané společnosti, které slouží k vedení účetnictví. Definuje základní pojmy v účetnictví a charakteristiku vnitropodnikových směrnic. Obsahuje návrhy vybraných vnitropodnikových směrnic, které usnadní orientaci účetní jednotce a povedou k zefektivnění celého procesu.

Viz též: podobná jména autorů
1 Husáková, Adéla
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.