Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Hryshchenko, Valeriia ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix společnosti PJSC “Poltava Medical Glass Factory”. Teoretická část je zaměřena na teoretická východiska a poznatky marketingového mixu. Analytická část obsahuje rozbor a zhodnocení již stávajícího marketingového mixu. V závěru práce jsou navrhnuta řešení pro zlepšení již zavedeného marketingového mixu, který povede nejen k nalezení nových potencionálních a věrných zákazníku ale především k posílení jména společnosti a tvorbě zisku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.