Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Krizový management ve školství
Hrubčíková, Lenka ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Kitzberger, Jindřich (oponent)
Závěrečná diplomová práce pojednává o jedné ze skupin predikativního projektového managementu, kterou je krizový management, a o jeho aplikaci v oblasti školství. Klade si za cíl definovat vnitřní bezpečnostní hrozby, specifikovat a analyzovat rizika, která z těchto hrozeb vyplývají, a popsat procesy řešení pomocí procesních diagramů s ukázkou stanovení matice rizik u hodnocení rizik pedagogických pracovníků z pohledu BOZP. Součástí práce je přehledné zpracování legislativy, která napomáhá k eliminaci krizových situací vzniklých z vnitřních bezpečnostních hrozeb. Ve výzkumné části se práce zabývá zmapováním výskytu a četnosti možných vnitřních bezpečnostních hrozeb a připravenosti managementu škol těmto hrozbám předcházet. Mapuje závislost pocitu bezpečí žáků na způsobu zpracování preventivních programů ve školách a školských zařízení a hledá odpovědi na otázky připravenosti managementu školy řešit krizové situace vycházející z eskalace vnitřních bezpečnostních hrozeb. KLÍČOVÁ SLOVA: Hrozba, krize, management, školství
Dotační programy a granty - umíme využívat veškerých možností k získaní finančních prostředků?
Hrubčíková, Lenka ; Marková, Jana (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
NÁZEV: Dotační programy a granty - umíme využívat veškerých možností k získání finančních prostředků? AUTOR: Lenka Hrubčíková KATEDRA: Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: RNDr. Jana Marková ABSTRAKT: Závěrečná práce pojednává zejména o metodice sestavování rozpočtů u projektů spolufinancovaných z ESF a z dalších zdrojů. Zabývá se popisem a rozdělením jednotlivých grantových programů, způsoby řízení projektů, rozdělením nákladů (výdajů) projektu v závislosti na poskytovateli dotačního programu. Varuje před nejčastějšími chybami ve financování a realizaci projektů. Ve výzkumné části pak sleduje, jaký vliv má čerpání finančních prostředků z grantů na atraktivitu školy či na její hospodářský výsledek a co čerpání grantů školám přineslo. Práce si klade za cíl posloužit jako příručka pro žadatele o projekty a podat ucelený přehled o různých možnostech získání dotací a grantů pro střední školství. Použitými metodami byly zejména sběr informací z různých zdrojů a dotazníkového šetření. Ze závěrů práce vyplývá, že ačkoli grantové financování nemá významnější vliv na hospodářský výsledek škol a jejich atraktivitu, školy by měly o granty přesto žádat, protože jim to přináší řadu zkušeností využitelných v běžné praxi a lepší materiální vybavenost. KLÍČOVÁ SLOVA: dotace, projekt, Leonardo da Vinci, grantový...
Krizový management ve školství
Hrubčíková, Lenka ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Kitzberger, Jindřich (oponent)
Závěrečná diplomová práce pojednává o jedné ze skupin predikativního projektového managementu, kterou je krizový management, a o jeho aplikaci v oblasti školství. Klade si za cíl definovat vnitřní bezpečnostní hrozby, specifikovat a analyzovat rizika, která z těchto hrozeb vyplývají, a popsat procesy řešení pomocí procesních diagramů s ukázkou stanovení matice rizik u hodnocení rizik pedagogických pracovníků z pohledu BOZP. Součástí práce je přehledné zpracování legislativy, která napomáhá k eliminaci krizových situací vzniklých z vnitřních bezpečnostních hrozeb. Ve výzkumné části se práce zabývá zmapováním výskytu a četnosti možných vnitřních bezpečnostních hrozeb a připravenosti managementu škol těmto hrozbám předcházet. Mapuje závislost pocitu bezpečí žáků na způsobu zpracování preventivních programů ve školách a školských zařízení a hledá odpovědi na otázky připravenosti managementu školy řešit krizové situace vycházející z eskalace vnitřních bezpečnostních hrozeb. KLÍČOVÁ SLOVA: Hrozba, krize, management, školství
Dotační programy a granty - umíme využívat veškerých možností k získaní finančních prostředků?
Hrubčíková, Lenka ; Marková, Jana (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
NÁZEV: Dotační programy a granty - umíme využívat veškerých možností k získání finančních prostředků? AUTOR: Lenka Hrubčíková KATEDRA: Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: RNDr. Jana Marková ABSTRAKT: Závěrečná práce pojednává zejména o metodice sestavování rozpočtů u projektů spolufinancovaných z ESF a z dalších zdrojů. Zabývá se popisem a rozdělením jednotlivých grantových programů, způsoby řízení projektů, rozdělením nákladů (výdajů) projektu v závislosti na poskytovateli dotačního programu. Varuje před nejčastějšími chybami ve financování a realizaci projektů. Ve výzkumné části pak sleduje, jaký vliv má čerpání finančních prostředků z grantů na atraktivitu školy či na její hospodářský výsledek a co čerpání grantů školám přineslo. Práce si klade za cíl posloužit jako příručka pro žadatele o projekty a podat ucelený přehled o různých možnostech získání dotací a grantů pro střední školství. Použitými metodami byly zejména sběr informací z různých zdrojů a dotazníkového šetření. Ze závěrů práce vyplývá, že ačkoli grantové financování nemá významnější vliv na hospodářský výsledek škol a jejich atraktivitu, školy by měly o granty přesto žádat, protože jim to přináší řadu zkušeností využitelných v běžné praxi a lepší materiální vybavenost. KLÍČOVÁ SLOVA: dotace, projekt, Leonardo da Vinci, grantový...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.