Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza komunikační strategie společnosti Hervis Sport a móda s.r.o.
Hronová, Blanka ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Marčenková, Natálie (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá komunikační strategií společnosti Hervis sport a móda s. r. o. První část práce by měla poskytnout teoretický rámec k marketingové komunikaci, vysvětlit pojmy jako je marketingový proces řízení, marketingový mix, komunikační mix a nové trendy v komunikaci. Cílem této práce je na základě analýzy současné komunikace společnosti Hervis Sport a móda s. r. o. a výsledků dotazníkového šetření navrhnout novou komunikační strategii. Součástí páce je charakteristika společnosti Hervis Sport a móda s. r. o. z pohledu její historie, zastoupení ve světě, současného marketingového mixu a vymezení její konkurence.
Americké kulturní standardy
Hronová, Blanka ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Matysová, Kamila (oponent)
Cílem této bakalářské práce "Americké kulturní standardy" je identifikovat americké kulturní standardy z pohledu Čechů, kteří v USA studovali nebo pracovali. Tyto standardy by mohly být užitečné dalším studentům nebo lidem, kteří uvažují o cestě do USA za studiem, prací či jen za turistikou a poznáním. V práci jsou popsány největší kulturní šoky při střetávání české a americké kultury a konkrétní doporučení, jak tyto šoky zmírnit nebo jim dokonce předejít. Součástí práce je uvedení do oblasti kulturních dimenzí a standardů.

Viz též: podobná jména autorů
3 Hronová, Barbora
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.