Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Význam programatického nákupu internetové reklamy na českém trhu
Šušková, Jana ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Hromek, Filip (oponent)
Diplomová práce se zabývá představením programatického nákupu internetové reklamy se zaměřením na model Real-time bidding v kontextu internetového marketingu. Na základě provedeného výzkumu práce zhodnocuje současný význam a predikuje budoucí vývoj programatického nákupu internetové reklamy na českém trhu v komparaci s vývojem v zahraničí. Pomocí dílčích datových analýz práce posuzuje účinnost a významnost programatického nákupu internetové reklamy z pohledu předního vydavatele internetové reklamy Seznam.cz.
Založení a provoz elektronického obchodu
Hromek, Filip ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Cílem této práce je definovat možnosti využití a založení elektronického obchodu pro konkrétní firmu. Na základě vlastního průzkumu určit potřebné funkcionality elektronického obchodu, dle funkcionalit provést komparaci dostupných technických řešení a vybrat optimální variantu s ohledem na možnosti firmy. Dále na základě analýzy dodavatelů materiálu a přepravců, doporučit společnost pro odběr materiálu a přepravu finálních výrobků k cílovým zákazníkům. V rámci návrhu komunikační strategie analyzovat relevantní klíčová slova v daném odvětví a na základě četnosti jejich vyhledávání a konkurenčnosti, navrhnout ty nejvhodnější k použití pro daný projekt.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.