Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza a návrh marketingové strategie společnosti X-Life s.r.o.
Hraníková, Michaela ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Borková, Zuzana (oponent)
Cílem mé diplomové práce bude provedení analýzy současné marketingové strategie společnosti X-Life s.r.o.. V průběhu analýzy se zaměřím na její chyby a nedostatky a budu se snažit navrhnout jejich řešení, případně navrhnu zcela novou marketingovou strategii tak, aby společnost zlepšila své postavení na trhu, dostala se do povědomí zákazníků a pokud možno zvýšila svůj podíl na trhu energetických nápojů. V teoretické části se budu zabývat nejnovějšími trendy marketingu. V praktické části se budu snažit tyto trendy aplikovat do nové marketingové strategie společnosti X-Life s.r.o..
Exportní strategie společnosti Chocoland Beri
Hraníková, Michaela ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Karas, Leoš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou exportu a návrhem exportní a marketingové strategie společnosti Chocoland Beri a.s. se sídlem v Králově Dvoře, která je jedním z největších výrobců sezónních cukrovinek na českém trhu. Práce je zaměřena na analýzu současné situace exportu společnosti a na potenciální zahraniční trhy, které by společnost mohla získat. Práce zahrnuje mezinárodní marketingový mix společnosti a doporučení exportní a marketingové strategie, kterou by se měl podnik v budoucnosti řídit.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.